19

6.4K 156 3
                                    

Ne yapacaktım bilmiyordum ama sevdiğim kızı bu piçlere bırakmayacaktım. Odama girip kapıyı kapattım. Bu oda bana özeldi sadece ben girebiliryordum. Yedek kıyafetler, telefonlar, bazı dosylar burdaydı. Telefonumu arka cebimden çıkarıp güvendiğim adamım Semihi aradım. Artık Gecemi yanıma almalıydım.
.
.
.

Gece İlkan:

"Ben hiç bişey hissetmemiştim ama."dedim.

Bu kadar olay olmuştu ama fark etmemiştim. Bu kadar kör müydüm sahiden?

" Kendini suçlamayı kesmelisin güzelim. Sen bizi biz istemedikçe fark edemezsin. "dedi.

" Hmm peki. Beni yanına aldıktan sonra o adamlardan tehdit aldın mı hiç? "dedim.

" Bizim düşmanımız çoktur. Düşmanlar vakit kaybetmezler. Her şeyi fırsat görürler. Şuan seni de bana karşı kullanıyorlar. Sadece onlar değil başkaları da tehdit ediyor. Bu yüzden korkuyorum güzelim. Sana bişey olmasından ölesiye korkuyorum. "dedi.

" Bana bişey olmaz çünkü yanımda sen varsın. Korursun sen beni. "dedim.

Ne çabuk güvenmiştim? Biliyorum bu saçma gelebilir ama onun yanındayken bir başkası bana zarar veremez gibi geliyor.

" Seni koruyamazsam peki. O zaman ne olacak? "dedi.

" Eger o gün gelirse olacağı varmış diyebiliriz. "dedim.

" Öyle bişey olmasına asla izin vermem veremem. Sen benim nefesimsin güzelim. İnsan kendi nefesini nasıl keser? Ya da kesilmesine müsade eder? "dedi.

" Edemez. Peki şimdi ben yine evde mi olucam?"dedim.

" Hayır ama burası evin olucak. Bir yere gittiğinde döndüğün yer burası olucak. "dedi.

Ya Derin. Derin böyle bişeye asla izin vermezdi. Benim kafa dinlediğime bile inanmamıştı eminim. Şimdi ona bu durumu açıklasam sevinirdi ama benden ayrılmazdı.

" Derin... Derin ne olacak? O asla beni bırakmaz. Ona zarar vermezsin demi? "dedim.

Hala bazı şeylerden korkuyordum. Belki ona şans vermiş olabilirdim ama bir mafyayı sinirlendirmek kötü olabilirdi. Derin her zaman dik başlı olmuştu. Ne denilirse denilsin kendi tercihini yapardı.

" Güzelimm... Sakin ol. Ona zarar vermem ama onu ikna etmeliyiz. Derin senin yakın arkadaşın o yüzden sen onu ikna edebilirsin bence." dedi.

Ayağa kalkıp odanın içinde volta atmaya başladım. Aynı zamanda da konuşuyor daha çok endişeleniyordum.

"Anlamıyorsun. O benim arkadaşım hatta kardeşim. Biz birbirimize bağlıyız kendi kararlarımıza saygı duyarız ama Derin benim başkasının yanında kalacağımı duyarsa kabul etmez. Onu kaybedemem. Tek ailem o benim. Ulaş lütfen onunla olmalıyım. Onu bırakamam. Hem sana zaten şans verdim ben neden tutuyorsun ki burda ben-"sözümü bitiremeden Ulaş kesmişti.

" Gece. "dedi.

Sustum. Sadece ona baktım. Yataktan kalkıp yanıma doğru yürüdü. Yanıma geldiğinde karşımda durdu ve bir elini hafifçe uzatıp yanağıma koydu. Eli buz gibiydi benim elime inat gibi. Benim ellerim sıcak olurdu her zman. Yanagımda ki elinin baş parmağını oynatarak yanağımı sevmeye başlamıştı.

"Güzelimm... Sen nasıl istiyorsan öyle olsun. Buna sadece bir süre izin veririm ama dahası yok. Şimdilik kal ama yavaş yavaş durumu açıkla ve alışmasını söyle." dedi.

Bir anlık heyecanla kollarımı beline sarmıştım. Bu yaptığıma şaşırmış olmalı ki bir süre öyle durdu. Sonra ise elleri belimi kavradı ve kendine doğru biraz daha çekti.

Aşk OlsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin