32

2K 56 28
                                    

İçerde Saminin sesi yankilanmisti. Attığım çizik epey derindi. Daha bu hiç biseydi. Yeni başlıyorduk. Kolunun biraz daha altına daha büyük bir çizik attım. Bağırmalari bana zevk veriyordu. Aynı şeyleri diğer serefsize de yaptığımda bir sonraki levele gelmiştik. Acıyı sonuna kadar hissedeceklerdi.adamlarimdan biri çoktan istediğim şeyi getirmişti. Elimde ki bardağa bakıp güldüm. İçinde limon suyu ve bolca tuz vardı. Tabi ki biraz da kezzap. Suyu yaraların üzerine döktüğümde her ikisi de şimdiden acıdan bayılacak kıvama gelmişlerdi.

"Daha yeni başlıyoruz!"dedim.
.
.
.

Elime aldığım tahtayla gülümsemem daha da büyüdü. Üzerinde ki paslı çiviler canlarını epeyce yakacaktı. Durmadan devam ettim. Çiviler derin izler bırakmıştı vücutlarında. Yakın zamanda enfeksiyon kapardı zaten. Ama durmadan devam ettim. Ben bugün sevdiğimi bırakıp gelmiştim. Bu şerefsizlerde bunun bedelini ödeyecekti. Bı saniye bile durmadan işkencelerime devam ediyordum. Sonunda ölüme yaklaştıklarında acılı bir şekilde ölmeleri için depodan çıktım ve adamlarından birine seslendim.

"Evi yakın."dedim.

"Tamam abi." Dedi ve gitti.

Bir de diri diri yanmayı tadacaklardı. Arabaya binip son gaz şirkete sürdüm. Bundan sonra zor olacaktı benim için ama onun iyiliği için susacaktım.

GECE'DEN//

Ne olmuştu!? Canımın yandığını hissediyordum. Hastane kokusu burnuma dolduğunda her şey bir bir gözümün önüne geldi. Gözlerimi açıp etrafa baktığımda olması gerektiği gibi bir odada hastane kıyafetleriyleydim. Peki o neredeydi? Etrafıma tekrar baktığım da Ulaş'ı göremedim. Ben onu ararken odaya doktor ve bir hemşire girmişti.

"Merhaba Gece hanım. Bizi çok korkuttunuz. Nasılsınız?"dedi doktor.

"Ağrılar var. " dedim.

"Şimdi bir ağrı kesici yaparız ağrılarınız geçer."dedi.

"Peki bişey sorabilir miyim?"dedim.

"Tabi ki"dedi .

"Beni buraya getiren beyefendi nerede biliyor musunuz?"dedim.

"Ulaş bey sizin durumunuz düzelene kadar buradaydı ama sonra gittiler."dedi.

"Peki teşekkürler."dedim.

Doktor odadan ayrıldıktan sonra aklımda tek bir soru vardı. Ulaş neredeydi? Neden yanımda değildi?

1 Gün sonra//

"Gece hanım durumunuz şuan da gayet iyi ama bugün de burda kalmanız gerekiyor."dedi doktor.

"Durumum iyi olduğuna göre kalmamada gerek olduğunu düşünmüyorum."dedim.

Bu iş beni delirtmeye başlamıştı. Hastaneleri seven birisi değildim zaten. Ulaş gelmemişti. Haber de alamıyordum ondan.

"Gece hanım lütfen bizi dinler misiniz?"dedi.

Bu konuşmaya daha fazla ısrarcı kalmayarak doktoru onayladım.

"Peki sizin dediğiniz gibi olsun."dedim.

Doktor gülümsedi ve bır kaç konu hakkında da bilgi verip çıktı. Tabiki de burda öylece durmayacaktım. Yanımda duran dolaptan kıyafetlerimi alıp hızla üzerime geçirdim. Kapıyı hafifçe aralayıp etrafa baktığımda koridorun bomboş olduğunu gördüm. Sağ tarfata Ulaş'ın adamı olduğunu tahmin ettiğim siyah giyimli birisi vardı. Solumda ise elinde telefon önüne bakmadan yürüyen benim yaşlarım da bir genç. Benim burdan çıkmam lazımdı ama bunları nasıl atlatacaktım bilmiyorum. Ulaşın adamı olduğunu düşündüğüm adama gitmeyecektim. Çünkü yanına gittiğimde muhtemelen beni geri odaya sokacaktı. Ulaş buraya adam bırakıp gelmesinin nedenini ona bizzat ben soracaktım. Ama önce burdan kurtulmalıydım. Genç kafasını kaldırıp baktığın da etrafın bu kadar boş olmasına şaşırmış gibi bı hali vardı. Muhtemelen nerede olduğunu bilmiyordu. Telefona dalmış öylece bu kata gelmişti. Onu farkeden adam yanına gitti ve onunla hararetli bir konuşmaya girdi. Bu genç adama içimden teşekkür ettikten sonra hızla ama sesiz adımlarla merdivene ilerledim. Merdivene geldimde hızla inmeye başladım. Bir aşağı kata indiğimde artık insanların garip bakışlarına maruz kalıyordum. Üzerimde ki kiyafetler ve saçımın dağınık olması yeni savaştan çıkmış gibiydim. Doğal olarak onların böyle bakması da normaldi. Hızla bir aşağı kata daha indiğimde çıkış kapısını görmüş ve hemen oraya yönelmiştim. Hastaneden çıktığım da ilk nereye gideceğimi düşündüm. Eve gitsem Derin beni böyle gördüğünde delirirdi ama gidecek başka yerim de yoktu. Hızla bir taksi durdurdum ve bindim. Taksiciye adresi verdikten 20 dk sonra eve gelmiştim.

Aşk OlsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin