14

8.6K 222 48
                                    

Ağzım açık ona bakıyordum. Benim her şeyimi biliyordu bu adam. Düşüncelerimi tahmin etmesi zor değildi.
.
.
.

"Şimdi bu sorulara yemekte devam edelim güzelim. Kaç gündür düzgün bişey yemedin zaten. Canının istediği bişey var mı?" dedi.

Doğru söylüyordu. Açtım ve aç olduğumu o söyleyince fark etmiştim. Kaç gündür yemek yiyemiyordum ki normaldi aç olmam. Canımın istediği bişey yoktu. Bu yüzden direk cevap verdim.

" Canımın istediği bişey yok. Ne olsa yerim. "dedim.

Bunu söylerken biraz utanmıştım aslında. Birinden bişey istemek huyum değildi. Bir tek Derin'de utanmazdım diğer herkeste ne istersem istiyim utanıyordum. Derin demişken Derini de çok özlemiştim ve artık aramlıydım yoksa polise giderdi. Polise gitmesini isterdim ama yine de bu onun için tehlikeliydi. Ulaş bana zarar vermese de ona zarar verebilirdi.

"Güzelim... İyi misin?" dedi.

Ulaşın bana seslendiğini yeni fark ediyordum.

"İyiyim. Ulaş.... Benim Derinle konuşmam gerek. Yani-" sözümü bitirmeme izin vermemişti.

"Al ara. Ama hapörlerde konuşacaksın ve bişey belli etmeyeceksin." dedi.

Onu başımla onayladım ve cebinden çıkardığı telefonu hızla aldım. Derinin numarasını girdim ve aradım. Bir kaç kere çaldıktan sonra Derinin sesini duymuştum.

"Alo."

"Kardeşim."dedim.

"Gece... Sen misin? Sana inanamıyorum! En son kafamı dinliycem telefonum kırık dedin ama bir daha aramadın. Sen böyle yapmazdın. Bişeyin var demi? Söyle ne oldu? Nerdesin hem sen?" dedi.

"Derin ilk önce sakin ol." dedim ama bu Derindi ve yine yapmıştı yapacağını.

"Sakin mi!? Sen delirdin mi? Kaç gündür aramıyorsun? Senden bir haber alamıyorum! Bana hala sakinlikten bahsediyorsun! Ciddi misin sen?!" dedi.

"Biliyorum sinirlisin ve merak etmişsin ama yapacak bişeyim yok. Telefonum kırıktı o yüzden arayamadım. Özür dilerim." dedim.

"Özür mü!? Sen elbet benim yanıma geleceksin ben seni o zaman görücem. Seni yastıkla boğucam. Ölüyordum ben burda be! Az kalsın polise gidecektim. "dedi.

" Sakın! Yani iyiyim ben polise niye gideceksin ki!? Beni merak etme. Şimdi kapatmam gerek sonra görüşürüz kendine iyi bak. "dedim.

" Peki öyle olsun. Sonra görüşürüz. "dedi.

Telefonu kapatıp Ulaş'a geri verdim.

" Arkadaşın iyi durumda merak etme. Prenses de öyle. "dedi.

" Bir arkadaşımın peşine adam mı taktın!? İki Prensesin ne durumda olduğunu nerd-"dedim ama zaten onun her şeyi yapabileceğini anlamıştım.

" Bir evet. Arkadaşına güvenmiyorum ve adam taktım ama zarar vermeyecekler. İki Prenses şu anda adamlarımın olduğu bir ev de sağlıklı bir şekilde uyuyor. "dedi.

Acaba Prensesi yanımda istesem getirir miydi?

" Lütfen Prensesi buraya getir. "dedim.

Gözlerime bir süre baktıktan sonra cevap verdi.

" Şu an olmaz ama en kısa sürede sözüm olsun. "dedi.

Sen beni o sürede bulursan tabi. Burda durmayacaktım tabi ki de. Her ne kadar güvende olsam da sevmediğim tanımadığım birinin evinde kalmayacktım.

Aşk OlsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin