Ulaşlar kapıya yöneldiğin de bende hemen arkalarından gittim. Benim arkamdan ise Derin geliyordu. Biz kapıya geldiğimizde durduk onlar ise arabaya doğru ilerlediler. Yağız şoför koltuğunun yanında ki yolcu koltuğuna oturmuş Ulaş ise şoför koltuğuna oturmuştu. Son kez gözlerimiz birbirne değdi ve araba son gaz uzaklaştı...
.
.
.Kapıyı kapatıp içeriye geçtik. Derin kendini tekli koltuğa attı. Ben de karşısında ki koltuğa oturdum.
"Gerçekten iyisin değil mi?" dedim.
"Evet. Merak etme. Hem pişman olmuştu. Gerçi olması da gerekiyordu." dedi.
"Evet kesinlikle. Olması gereken aslında en başından böyle olmaması lazımdı. Ama olan oldu artık. Dediğin gibi pişmandı. Bundan sonra hiç bir kadına yapacağını zannetmiyorum." dedim.
"Bence de. Bundan sonra benden de uzak olacak yapsa da haddini sen bildirirsin." dedi.
"Derin Mehmet amca aramıştı seni. Senin uyuduğunu söyledim uyanınca geri dönsün bana dedi." dedim.
"Tamam canım ben bir onunla konuşayım geliyorum." dedi ve koltukta ki telefonunu alıp mersivenlerden yukarıya çıkmaya başlamıştı.
Prenses yanıma gelip miyavladığında ona bakmıştım.
"Aşkımmm." dedim kucağıma alırken.
Çok uslu akıllı bir kediydi Prenses. Kucağıma aldığımda kafasını çeneme sürtmüştü.
"Özledin mi sen beni bitanemm?" dedim.
Prensesi bende çok özlemiştim. Beni onaylarmış gibi bir kez daha miyavlamıştı.
"Miyav."
Merdivenlerden Derin'in inmesiyle Prenses de gözlerini oraya çevirmişti. Derin elinde telefonla uğraşırken yanımıza geldi ve oturdu. Gözleri bizi bulduğunda ise konuşmaya başladı.
"Aşk olsun bensiz kucaklaşmışsınız!" dedi.
Onun bu haline gülmeden edememiştim. Kolumu ona doğru uzattım ve konuşmaya başladım.
"Gel gel kıskanma hemen." dedim.
Derin bunu dememle direkt olarak geldi ve sarıldı.
"Özledimmm." dedi 'm' leri uzatarak.
"Bende özledim." dedim.
"Benden uzakta olduğun zaman korkuyorum bunu biliyorsun değil mi?" dedi.
"Biliyorum." dedim.
"O zaman haber verecektin. Gece benim kardeşim oldun sen artık. Ben seni göremezsem, haber alamazsam, sesini duymazsam korkuyorum. Bişey mi oldu? Birisi bişey mi yaptı? Yoksa o adam mı geldi? Geceyi o aldı mı? Ondan mı haber veremiyor? Aklıma bin türlü şey geldi Gece. Lütfen bidahaki sefere bana haber et. "dedi.
" Söz veriyorum bidaha böyle bişey olursa sana haber vericem. Orda telefonum bozuktu yanımda telefon yoktu ondan haber veremedim. "dedim.
Kollarını daha da sıkı sararak konuşmaya başladı.
" Neyse zaten bundan sonra benden önce haber vermen gereken biri var. "dedi.
" Bak ya. "dedim gülerek.
O da gülüp cevap verdi.
" Ne!? Yalan mı? Yalnız tehlikeli birine benziyor. Mafya adamları olur ya aynı öyle. "dedi.
Bunu demesi beni daha fazla güldürürken ona söyleyip söylemeyeceğimi düşündüm ama elbet öğrenecekti saklamanın anlamı yoktu.
" Öyle olduğu için olabilir mi? "dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Olsun
RomanceBir genç kız düşünün; babası tarafından sevilmeyen, şiddet gören. Bir adam düşünün; kaplaranlık bir adam. Can dostu hariç kimseye acımayan. Gece & Ulaş