6

14.9K 389 81
                                    

Bu sırada aklıma gelen adamı unutmaya çalıştım...
.
.
.

Telefonu kapattıktan sonra odama çıkmış ve uyumuştum.

***

Sabah alarmımla yeni güne gözlerimi açmıştım. Derin olmadığı için kahvaltı yapmaycaktım ama bir kez uyandığım için bidaha uyuyamazdım. Yataktan kalkıp üzerimi değiştirdim. Bugün okul sonrası işe gidecek ve izin alacaktım sonra ise polise gidip herşeyi anlatacaktım. Üzerimi değiştirip aşağıya indim. Gitmeden Prensesle zaman geçirebilirdim. Hem ona aldıklarımızı gösterirdim.

***

Okul için yola koyulmuştum. Bugün hava serindi ve ben bu havaları çok severdim. Rüzgar estiğinde özgür hissederdim kendimi. Sanki kuşlar gibi uçabilirim gibi gelirdi. Bunun olmayacağını bilsemde bu hisse engel olamazdım ve olmakda istemiyordum. Sonunda okula gelmiştim. Sınıfıma geçmiş ve yerime oturdum.

***

Okuldan çıkmış ve iş yerime doğru gidiyordum. Okul ile iş yerim fazla uzak değildi bu yüzden 20 dk sonra iş yerindeydim. Cafeye girdiğimde direk müdürün odasına çıkmıştım. Kimseyle fazla konuşmazdım. Benim için sadece Derin vardı. Müdürün odasının önüne geldiğimde kapıyı çalmış ve 'gel' sesini duyduktan sonra içeri girmiştim. İçeri girip kapıyı kapattım ve müdürün karşısına geçtim.

"Hoş geldin Gece." dedi.

"Merhaba Dilek hanım. Ben izin almaya geldim. Bugünlük sadece." dedim.

"Tabi canım. İzinlisin bugün." dedi.

"Teşekkür ederim Dilek hanım." dedim ve odadan çıktım.

Dilek hanım hep böyleydi. Çalışanları kırmazdı, üzmezdi. Bize iyi davranırdı. Cafeden çıkıp karakola gitmek için taksi durdurdum. Taksiye bindim.

"Nereye abla?" dedi amca.

"Karakola abi." dedim.

Adam arabayı çalıştırmıştı.

"Bir sorun mu var abla?" dedi.

"Yok abicim." dedim ve arkama yaslandım.

***

Karakola gelmiştim ve çantamdaki parayı taksiciye verip indim. Karakolun önünde ilk bir kaç saniye beklesemde sonradan yürümeye başladım. Karakola girdiğimde korkum biraz daha artmıştı. O sırada önümde duran bir polis durumu anlamış gibi bana dönmüştü.

"Hanımefendi iyi misiniz?" dedi.

"İyiyim. Ben birini şikayet etmek için gelmiştim." dedim.

Daha önce polisle işim olmamıştı. Onlara hayrandım ancak korkmadığım söylenemezdi. Adam beni bir masaya doğru götürdü ve eliyle oturmammı işaret etti. Eliyle gösterdiği yere oturdum. Adam da masanın başında olan kendine ait olduğunu tahmin ettigim koltuğa oturdu.

"Buyrun hanımefendi."dedi.

Başıma gelenleri anlattım. Bütün herşeyi anlattığım da polis ilgileneceğini söylemişti.

" Siz burda bekleyin lütfen ben hemen geliyorum. "dedi ve gitti.

Bir süre sonra tekrardan yanıma gelmişti.

" Hanımefendi sizin söylediğiniz kişiye benzer bir adam yakalanmış o adamı tanıyabileceğinizi söylemiştiniz. Buyrun lütfen. "dedi ve önümden yürümeye başladı.

İlk önce bir kaç koridoru geçmiştik sonra ise bir kapıdan içeriye girdik. Burası karanlıktı ama etraftaki hafif ışıklarla aydınlanmıştı. Burası tahminime göre sorgu odası olmalıydı. Tekrardan bir kapının önüne geldik. Polis kapıyı açmış girmemi bekliyordu. İçeriye girdiğimde onunla göz göze gelmiştik. Ne olduğunu anlamadan arkamdaki kapı kapanmıştı. İşte şimdi bitmiştim. Bu sefer beni öldürecekti kesinlikle. Arkamı dönüp kapıya ellerimle vurmaya başladım.

Aşk OlsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin