18. Cincisprezece Secunde
Pe pista, majoritatea erau deja cazuti pe jos, beti si drogati. Cursele nu se mai tineau, dar nu cred ca ma deranja asta, am primit destula adrenalina in noaptea asta. Acum am nevoie doar de alcool. Ceea ce am si gasit in foarte scurt timp.
Eram noi, Keith, Ken si Kristen, alaturi de Mike si Nicky, distrandu-ne fara vreun motiv anume, facand skandenberg si galagie, imbibate in foarte multa bautura. Uitarea mea mergea, dupa primele 20 de minute si o sticla din iubitul meu, Jack Daniels, nu imi mai pasa de nimic, doar de faptul ca urmeaza sa pun mana pe un milion de dolari.
- Hai, Kath, hai! Tipa V, incurajandu-ma. Am scrasnit din dinti, am marait, m-am fortat, dar Nicky tot m-a infrant. Scoase un chiot de victorie si isi ridica bratele in aer. Am bolborosit si mi-am masat incheietura mainii.
- Nu e drept, esti mai mare decat mine. Mi-am gasit eu o scuza. Ea rase.
- Un an nu se pune. Imi scoase limba. Imi venea sa ii dau una in moaca.
- Atunci eu sunt mai beata, mi-am pierdut forta, repetam maine. M-am infoiat eu tafnoasa, facand pe toata lumea sa rada. De ce dracu’ rad de mine? Betivi prosti! Am mormait frustrata si am luat alta gura de Whiskey, dar mi se golise sticla. Am cautat repede alta si am furat-o pe a lui Ty.
- OK, urmatoarele: Nicky si V! Anunta arbitrul Mike.
- Razbuna-ma! Am mormait spre V. Ea imi ranji, dar nu imi pun sperante prea mari nici in ea, nici asta nu e mai treaza decat mine, iar curva de Nicky are putere ca un camion de tractare.
Am incurajat-o pe V, i-am tipat si am injurat-o pe Nicky, dar tot a castigat si mai ca i-a fracturat mana lui V. Mike isi ridica gladiatoarea in brate, iar eu le-am aratat degetul mijlociu la amandoi, facandu-i sa rada.
Am tresarit cand mi-am simtit spatele genunchilor lovit usor de ceva. M-am intors si am inceput imediat sa rad, observand ca bordul unei masini ma lovise. Farurile s-au stins si chiar daca nu il vedeam pe sofer, stiu cui ii apartine Ferrari-ul asta.
Yrrah iesi de la volan, venind spre mine cu un zambet strengar. Mi-am dat seama cat de beata sunt atunci cand mi s-au inmuiat picioarele vazandu-l pe Harry… adica pe Yrrah. La dracu’! In minte mi-au bazait cuvintele lui Harry “Sa nu te mai imbeti!” si am inghitit in sec cand Yrrah a ajuns langa mine. Doamne, ce frumos e.
- Unde ai fost toata noaptea? Am trecut pe la garaj si nu erati niciunul. Ma intreba el, privind fix in ochii mei, lucru care ma facea sa ametesc. Mi-am scuturat capul si am luat alta gura de Whiskey, chiar daca asta ma ducea spre mai rau.
- Am fost aici! Am ridicat din umeri. Yrrah se incrunta la mine.
- Ba nu ai fost, acum o ora am plecat eu de aici! Mi-am muscat buza, privind spre V si cerand ajutor. Betiva nu avea treaba cu mine.
- O sa mi-o platesti, Styles, imi iau revansa data viitoare! Mike ridica un deget spre Yrrah, acesta zambi usor si aproba din cap. Eu am ridicat o spranceana spre ei.
- Afurisitul asta e la fel de bun ca frate-so, a castigat 8 mii de dolari in seara asta. Se stramba Nicky la Yrrah, care era singurul treaz de prin preajma. Rase usor, pare sa nu il mai deranjeze comparatia facuta cu Harry. L-am privit mandra, dar am ranjit draceste pentru ca eu am castigat un milion de dolari in seara asta. Ha!
Isi intoarse privirea spre mine, ignorand bolboroselile ofticate ale lui Mike.
- Unde ai fost pana acum?
CITEȘTI
Dangerous Love II. The Game
FanficPentru o vreme, viata lui Harry si a lui Kath a fost linistita si au putut sa traiasca adevarata iubire adolescentina fara limite, la care visau. Insa lucrurile nu sunt niciodata menite sa ramana frumoase pentru totdeauna. Cei doi vor intalni adevar...