Preview 18

25.1K 1.5K 302
                                    

... - Saruta-ma! Stiu ca vrei. Am ranjit, tachinandu-i buzele cu ale mele. Inghiti zgomotos in sec, mainile lui au coborat moi pe soldurile mele.

- Kath, nu face asta! Ai baut! Nu e bine! Respira el de parca il biciuiam, dar privea spre buzele mele. Am muscat-o pe cea de jos ca sa il fac sa din nou sa inghita in sec.

- Nu e bine? Atunci de ce esti asa excitat? Am ranjit eu, impingandu-ma in el. Intaritura dintre picioarele lui s-a lovit de pelvisul meu, facandu-l sa geama. Sunetul asta dumnezeiesc pe care nu l-am mai auzit de atata timp. Am ranjit victorioasa, privind cum i se formeaza brobonite de transpiratie pe frunte. Ceva in coltul mintii mele imi spunea ca nu e deloc bine ce se intampla acum, dar bautura e de vina. De ce nu ar fi bine? E iubitul meu, nu? Arata ca el... dar parca nu e el. La dracu', nu mai conteaza. Imi dau eu seama mai tarziu ce e in neregula, acum vreau sex.

Isi stranse ochii si imi stranse si mie soldurile in pumni, inca fortandu-si rezistenta, ceea ce ma excita si mai tare, pentru ca stiu cum reactioneaza cand cedeaza. I-am prins marginea tricoului si am ridicat-o usor.

- Katherine... ma atentiona, respirand peste buzele mele. Mirosea a menta. Mi-am lins buzele, dorindu-mi sa il gust. Ochii lui se marira privind spre gura mea si l-am simtit tremurand inainte sa se napusteasca asupra mea.

- La dracu' cu toate astea! Expira maraind inainte ca buzele lui sa se izbeasca de ale mele. Am ranjit peste ele, stiam eu ca o sa cedeze.

Gura lui s-a zdrobit de a mea, lasandu-ma fara aer asa cum stiam si imi doream. Am icnit surprinsa si excitata cand mi-a prins coapsele si m-a ridicat pe birou. Am zambit, facandu-i loc intre picioarele mele, frecandu-i coapsele si soldurile cu gambele mele. Geamatul lui mi-a vibrat in gat. I-am ridicat tricoul si i l-am tras peste cap. In camera era o lumina slaba produsa doar de veioza, draperia era trasa, dar parca imaginea din fata mea nu e asa cum ar fi trebuit sa fie. Unde sunt tatuajele? De ce e... am uitat imediat la ce ma gandeam cand buzele lui s-au

izbit din nou de ale mele. E prea bine ca sa mai conteze. ...

Dangerous Love  II. The GameUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum