Preview 16

25.9K 1.7K 108
                                    

... Gratiile de la fereastra ma faceau sa ma simt ca inchisa intr-o colivie. Perdeaua era simpla, de un alb-galbui, un model ieftin, dar macar era curata.

Am realizat ca imi rodeam unghia de la degetul mare din cauza stresului. Daca el nu va vrea sa vina? Daca e suparat pe mine pentru ce i-am facut? Incepeau sa imi dea lacrimile si am tresarit imediat cand usa s-a deschis in spatele meu.

Harry a fost lasat sa intre, apoi gardianul a inchis usa in spatele lui. A ramas in loc, privindu-ma nesigur. Nu mai avea catuse si imi doream atat de mult sa vina la mine si ma traga in bratele lui. Dar nu o facea. Insa pe chipul lui nu am citit suparare ci nesiguranta.

E si el speriat tot ca mine de o respingere. Lacrimile imi ajunsesera deja pe obraji atunci cand am alergat spre el si dupa cativa pasi i-am sarit in brate. Hohotul de plans a izbucnit imediat.

- Iarta-ma! Te rog, iarta-ma! Am suspinat strangandu-i gatul cu bratele mele. Ale lui imi cuprinsesera deja mijlocul si nu i-am dat voie sa raspunda, mi-am lipit direct buzele de ale lui.

- Iubito...

- Nu, doar saruta-ma, te rog! Am implorat eu printre lacrimi. Am nevoie de asta, de un sarut fara restrictii, fara priviri ce ne urmaresc agere. Un sarut ca inainte.

Harry ma privi pentru cateva secunde in ochi, si ai lui erau plini de lacrimi. I-am simtit bratele cuprinzandu-ma in strangerea puternica si cunoscuta, inainte ca buzele lui sa se izbeasca de ale mele. ...

Dangerous Love  II. The GameUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum