... Paharul de sampanie parea sa imi arda palma desi sunt constienta ca trebuia sa fie rece. Tot corpul meu parea sa capete instantaneu un strat de sudoare provocat de ochii oceanici coborati spre mine.
Am inghitit in sec si am incercat sa zambesc. "Comporta-te normal!" Mi-am amintit vorbele lui Carter.
- Trebuie sa recunosc, niciodata nu mi-au placut fetele americance insa tu pari sa fii o abatere ampla a parerilor mele. Vorbi suav, cu o engleza curata dar araba era evidenta in dictia lui. Era cel mai ametitor (intr-un mod rau) barbat pe care l-am intalnit in viata mea. Era genul de barbat pe care te astepti sa il gasesti doar in vis sau in copertile unei carti. Insa oricat de atragator era, nu puteam stapanii frica ce imi traversa acum pe sira spinarii. Dragostea pentru un singur barbat ma facea realista si cerebrala - in fata mea nu se afla poate unul dintre cei mai frumosi oamenii de pe pamant ci un terorist. Un criminal fara inima. Asta era partea urata din el si am incercat sa ma concentrez asupra ei si nu asupra ochilor ce pareau elecricitate pura, a pielii ciocolatii si catifelate si a parului mult prea negru pentru o nuanta naturala.
- Multunesc! Mi-am gasit cu greu cuvantul si am privit discret in jur, sperand sa gasesc silueta lui Harry.
- Imi acorzi un dans, Katherine? Vorbi, aplecandu-se usor spre mine. Am inlemnit dar nu aveam incotro, sfatul lui Carter imi tot umbla prin minte si sunt sigura ca pentru el comportamentul normal include un dans.
Inainte sa imi adun curajul si sa accept, un brat mi-a cuprins mijlocul si chiar daca era acelasi, stiu ca nu era al lui.
- Aici erai, iubito! Stiam mai bine decat orice ca cel de langa mine era Yrrah si nu Harry dar inainte sa ma pot speria de vorbele lui, buzele lui s-au aplecat rapid peste ale mele si s-au unit intr-un sarut scurt.
Yrrah se departa imediat si isi indrepta atentia spre cel din fata noastra.
- Vargon, imi pare, nici nu te-am vazut aici. Eram disperat sa o gasesc pe Katherine pana nu mi-o fura cineva. Glumi si o parte din mine ii intelegea deja gestul brusc chiar daca eram inca uimita. Nu am auzit raspunsul amuzant al lui Vargon care pare sa ii facut pe amandoi sa rada pentru ca in multime a aparut o pereche de ochi pe care o cunosteam deja atat de bine. Harry ramasese blocat la cativa metri de noi, cu paharul de sampanie aproape spargandu-i-se in mana si cu chipul salbatic.
Inima mea s-a oprit in loc. A vazut. L-a vazut pe Yrrah sarutandu-ma si oricare ar fi fost intentiile lui cand a facut-o, expresia lui Harry demonstra ca nu ii pasa. ...
CITEȘTI
Dangerous Love II. The Game
FanfictionPentru o vreme, viata lui Harry si a lui Kath a fost linistita si au putut sa traiasca adevarata iubire adolescentina fara limite, la care visau. Insa lucrurile nu sunt niciodata menite sa ramana frumoase pentru totdeauna. Cei doi vor intalni adevar...