Preview 5

30.8K 1.6K 141
                                    

... Un rânjet mi s-a întins pe buze şi m-am relaxat în scaunul regesc, simţind plăcerea la care credeam că nu o să mai am vreodată norocul să ajung.

Sunt două lucruri pe care mi le doresc mai mult decât orice de când am fost închis: Katherine şi o maşină.

La Katherine mai am puţin de aşteptat până să ajung, dar acum sunt la volanul unei maşini şi ziua mea oribilă s-a înseninat brusc şi mai că vedeam curcubeul pe cer de fericire.

Am strâns volanul din piele şi am tors şi eu de plăcere odată cu motorul pe care îl ambalam. Nicăieri nu îmi poate fi mai bine decât aici... doar în braţele lui Katherine.

Am încercat să depărtez orice mi-ar aduce depresia înapoi şi să profit cât mai mult de răsfăţul pe care îl primesc acum.

O bătaie în geam m-a făcut să îmi întorc capul. Aproape că uitasem de Jonathan.

Am lăsat geamul în jos, încercând să îi suport prezenţa, pentru că aproape îmi făcuse o favoare cu maşina asta. Pentru mine era ditamai cadoul şi mă frustrează că vine de la el, dar nu o să caut calul de dar la dinţi acum.

- Cum ţi se pare? Zâmbi drăceşte, aplecându-se cu coatele pe portieră. Eu am ridicat o sprânceană.

- Care e trucul? Ce urmăreşti? El rânji mai tare.

- Nu-ţi scapă nimic, huh? Un bunic nu mai are dreptul să îşi răsfeţe nepotul?

Şi faptul că diavolul iubeşte oamenii şi încearcă să îi ferească de păcate sună mai credibil decât ce spusese el acum. Expresia mea îi răspundea foarte bine la întrebare. Începu să râdă şi se ridică.

- O să plăteşti pentru distracţia asta mai târziu, dar o să fie ceva ce îţi place la fel de mult ca şofatul.

Rânjetul lui mă băga tot mai tare la idei şi începeam deja să nu mă mai bucur de relaxarea pe care mi-o oferise acum. Mă lasă să mă distrez puţin cu maşina apoi Dumnezeu ştie ce o să mă pună să fac. Oricât m-a durut asta, am ieşit imediat din maşină şi m-am postat în faţa lui.

- Despre ce dracu' vorbeşti? Ce o să mă pui să fac?

Privi spre blond şi râseră amândoi uşor. Apoi Jonathan mă lovi amical în abdomen înainte să se întoarcă.

- Doar puţin zarvă. Atâta tot. Afli tu mai multe mai târziu, acum fă-ţi de cap. Arătă spre maşina şi pista enormă din faţa mea, lăsându-mă bineînţeles nedumerit şi fără să înţeleg un drac. Zarvă? Ce vrea să însemne şi asta? Vrea să mă iau cu cineva la bătaie?

O albină mi s-a pus pe braţ şi alta îmi bâzâia agitată în jurul capului, aşa că am intrat înapoi în maşină şi am ridicat geamul, dându-l dracu' pe Jonathan Styles şi planurile lui pe moment şi am apăsat acceleraţia, hotărât să rod cauciucurile la maşina asta pentru că, drace, nu am mai condus de o veşnicie. ...


Dangerous Love  II. The GameUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum