Acum câteva minute gemeam de durere. Acum gem de plăcere.
Mâinile fizioterapeutului se simţeau ca o atingere divină pe mine. Nu am mai făcut niciodată reflexoterapie până acum, dar nu mă pot gândi la ceva mai plăcut decât asta. Poate doar sexul. Sexul cu Katherine. Atât. Mi-o imaginez pe ea făcându-mi acum masajul ăsta, poate urcată pe mine şi goală. Mi-am strâns ochii ca să nu încep să gem din alt motiv, ce nu are legătură cu plăcerea de a-ţi dezmorţi oasele.
Îmi simt muşchii relaxându-se unul câte unul, temperatura corpului scăzând, de parcă aş fi fost eliberat din lanţuri şi scos din foc.
- Mmmm, Doamne, cred că o să am un orgasm! Gemu Jaguar lângă mine şi am început să râd, dar îi dau şi dreptate. Nu credeam că o altă femeie o să mă aducă vreodată la orgasm, dar ce face blonda asta, e... OK, gata! Am râs din nou imaginându-mi reacţia lui Katherine dacă ar vedea asta acum. Trebuie să mă trezesc din morţi, iubito, iartă-mă!
Femeia îmi ceru să mă întorc pe spate, ca să îmi maseze partea din faţă a corpului. M-am supus ascultător, pentru că muşchii abdominali încă fierb în durere. Fără jenă, femeia ce nu părea să aibă mai mult de 30 de ani, îmi trase materialul de pe mine şi mă descoperi complet. Am privit în jos ca să mă asigur că altceva la mine nu se simţea la fel de bine, dar sunt OK în privinţa asta. Nicio alertă de erecţie.
Dar femeia îşi forţa norocul cu mine. Observându-mă probabil că nu fac comentarii vulgare, îşi permise să îmi exploreze trupul la maxim, aşa că nu se ferea să se aplece spre mine câte era nevoie când îmi masa umerii şi pieptul, apoi cobora tot mai jos şi eram răutăcios de curios să văd până unde poate ajunge.
Da, până la pântec şi apoi la coapse în jos. Nimic între ele.
- Era prea frumos să primim şi un handjob! Comentă Jaguar, care primea exact acelaşi tratament ca şi mine. M-am uitat la el şi mi-am abţinut râsul. Când văzu că nu eram excitat deloc, îşi mări ochii. El era deja dureros de dornic, bietul de el.
- Dacă eşti gay, te dau dracu'! Am izbucnit în râs, făcând-o şi pe maseuza mea să tresară, apoi să mă privească curioasă. Oare o afecta că nu mă excită atingerile ei, sau e uşurată? După privirea ei, cred că a doua variantă. M-am întors spre Jaguar şi mi-am bătut cu degetul, tatuajul de pe gât.
- Doar obsedat de o singură femeie. El îşi dădu ochii peste cap, apoi râse. Mi-am observat maseuza zâmbind în colţul gurii, parcă impresionată de ce auzise. Bun, noi doi o să ne înţelegem bine.
- Îndrăgostiţi! Vă e mintea numai la puicuţa de acasă. Voi cădeţi cel mai repede.
L-am privit cu o sprânceană ridicată, apoi mi-am îngustat ochii la el.
- S-o crezi tu, amice! Uiţi că avem şi cea mai puternică motivaţie în acelaşi timp.
El îşi potoli amuzamentul şi aprobă solemn din cap, părea că ar fi făcut şi o plecăciune dacă putea. Am râs din nou.
- Deci trebuie să îmi găsesc şi eu una. Ce zici, frumoaso, vrei să fii obsesia mea? Prinse mâna maseuzei lui, o roşcată destul de atrăgătoare, dar care îl plesni peste mâna şi nu îi acordă nicio atenţie.
Se întoarse bosumflat spre mine.
- O să mor fără motivaţie.
Am izbucnit din nou în râs, dar i-am arătat şi degetul mijlociu, pentru că face mişto de mine, dar e bun la asta. Râse şi el.
CITEȘTI
Dangerous Love II. The Game
FanfictionPentru o vreme, viata lui Harry si a lui Kath a fost linistita si au putut sa traiasca adevarata iubire adolescentina fara limite, la care visau. Insa lucrurile nu sunt niciodata menite sa ramana frumoase pentru totdeauna. Cei doi vor intalni adevar...