... Mainile imi tremurau si m-am ghemotit mai bine pe canapea cu Sasha langa mine. Capul sau statea in poala mea si mi-am strans bratele in jurul gatului sau, tragandu-l mai mult spre mine. Sasha ma aparase ultima data de Vargon si oricat de ridicol ar fi, ma simt in siguranta acum ca il am langa mine.
Nasul sau mare si umed urca spre obrazul meu si il freca usor de pielea mea. Incercand parca sa ma calmeze.
Mi-am ridicat privirea spre Harry, se invartea prin incapere, masandu-si tamplele si parand ca o sa clacheze in orice secunda. As fi vrut sa il calmez dar nici eu nu stau mai bine la capitolul asta.
Am auzit un motor oprind in fata casei si mi-am ridicat privirea spre geamul enorm. Am vazut masina lui Yrrah si am inghitit in sec, strangand mai tare capul lui Sasha in bratele mele.
Ma rugam ca lucrurile sa nu se complice si mai tare.
Numaram in gand fiecare treapta urcata a lui Yrrah si mi-am strans buzele in momentul in care a intrat pe usa.
Contactul vizual dintre el si Harry a umplut camera de tensiune.
- Ce dracu' cauti tu aici? Vorbi Yrrah, vizibil nervos. Ultima data il vazusem intins pe scari cu Harry amenintandu-l. Era normal ca afectiunea dintre cei doi - si asa aproape inexistenta - sa dispara dupa noaptea trecuta.
Harry respira usor, incercand sa isi pastreze calmul.
- Am nevoie de ajutorul tau. Vorbi mai calm decat m-as fi asteptat si am vazut ochii lui Yrrah marindu-se. I-am analizat fata si surprinzator, nu era nimic vanat. Doar cateva zgaraieturi in plus fata de Harry si o umflatura deasupra sprancenei drepte.
Yrrah incepu sa rada.
- Da, cum sa nu? Unde e Carter? De ce m-a chemat aici? Vorbi serios la sfarsit si eu eram ingrozitor de speriata ca lucrurile intre ei se vor inrautati din nou.
- E in birou. Yrrah, nu o sa iti mai cer asta niciodata si stiu ca ma urasti. Si oricat te-as uri si eu pe tine, iti cer ajutorul. Te rog.
Vorbele lui Harry m-au surprins, explozia de mai devreme se calmase in el si acum parea disperat si speriat. Stiu ca ar fi putut oricand sa urce in biroul lui Carter si sa il omoare pe Vargon, il vedeam abtinandu-se sa faca asta. Dar moartea unui asemenea om nu ne-ar aduce decat mai multe probleme. Capul Scorpionilor Negri nu e un om a carui moarte sa fie trecuta cu vederea.
- De ce te-as ajuta eu pe tine? Ultima data cand am facut asta am ajuns la bataie si amenintari cu moartea. Oricare ar fi problema ta, nu imi pasa. Descurca-te, fratioare.
Spuse Yrrah in scarba si vru se se intarca inainte ca Harry sa il opreasca.
- E vorba de Katherine. Spuse Harry si Yrrah nu se intoarse spre el, asta pentru ca privi spre mine. Parea prima data cand ma observa.
Isi incrunta sprancenele confuz si imi dau seama cum aratam. Inca imi simteam fata uda de lacrimi.
- Ce e cu ea? Vorbi Yrrah temator, venind spre mine. Harry il urma si eu am incercat sa imi abtin plansul.
Yrrah vru sa se aplece spre mine si am tresarit cand maraitul lui Sasha se indrepta spre el, tinandu-l la distanta.
Yrrah se incrunta confuz si nervos pe animal. Primul lucru in comun pe care il avea cu Harry.
- Nu-l intarata. Nu o sa te lase sa te apropii de ea. Spuse Harry, parand, pentru prima data, ca il accepta pe Sasha. Chiar daca si el era tinut la distanta de mine, Sasha ma proteja si acum asta pare sa fie singurul lucru care il interesa pe Harry.
Yrrah se incrunta nedumerit dar nu mai protesta impotriva tigrului. Voiam sa ma ridic de langa Sasha, Yrrah nu era printre cei de care sa ma tem dar nu am puterea sa o fac. M-am ghemotit langa protectorul meu ai carui colti erau dezveliti si atintiti spre cei doi barbati din fata mea.
Yrrah isi scutura capul.
- Nici nu stiu de ce am venit aici. Orice tine de tine, nu ma mai intereseaza. Vorbi Yrrah spre fratele sau si am simtit durerea cuvintelor lui.
Se intoarse sa plece si am vazut ochii lui Harry strangandu-se.
- Vargon vrea sa o cumpere pe Katherine. Rosti Harry si cuvintele astea nu erau ceva cu care sa te poti obisnui.
Yrrah se opri in mijlocul living-ului si se intoarse spre noi confuz si ingrozit.
- Ce ai spus? ...
___________________________________
Scumpilor, vreau sa va multumesc pentru comentariile de la capitolul trecut si ca nu ati trecut cu vederea peste mesajul meu.
Au fost persoane care au spus ca acum comenteaza pentru prima data, psrsoane noi de care nu stiam si habar nu aveam ca imi citesc povestea. Habar nu aveti ce inseamna pentru mine sa va cunosc si sa va stiu parerile.
Mi-au placut la nebunie comentariile voastre, unele au fost amuzante cu furia voastra asupra lui Vargon. :)) A fost o fata care a spus ca e un chin sa scrii pe telefon daca ai unghiile lungi. La mine e practic interzis, atat mi-ar mai trebui. :)))
Va ador implicarea si cat despre faptul ca o sa sterg povestea, cred ca s-a inteles putin gresit. Am spus ca uneori imi vine sa fac asta, atunci cand ma enervez. O reactie la furie dar nu ca as sterge cu adevarat. Lumea gandeste tampenii la nervi. :))
Sper sa continuati sa comentati si de acum in colo, cei care spuneti ca nu va citesc comentariile, stati linistiti, citesc absolut tot. Voi va delectati cu povestea mea si eu cu comentariile voastre. Corect, nu? :D
Cat despre fata care a spus ca a facut mai multe desene cu prietena ei pe care ar vrea sa mi le trimita: imi poti scrie in privat, scumpa, si iti voi da adresa mea. Mi-ar face placere sa le am. :*
Love u all. :*
CITEȘTI
Dangerous Love II. The Game
FanfictionPentru o vreme, viata lui Harry si a lui Kath a fost linistita si au putut sa traiasca adevarata iubire adolescentina fara limite, la care visau. Insa lucrurile nu sunt niciodata menite sa ramana frumoase pentru totdeauna. Cei doi vor intalni adevar...