13. Sentimente Derutante

85.4K 2.9K 1.3K
                                    

 

                                 13. Sentimente Derutante

 

 

 

M-am trezit ghemotita pe saltea, intr-o pozitie fetusala, chircita si inghetata in transpiratia ce imi baltea pe sub haine. M-am ridicat in sezut, descalcindu-ma cu greu din cearsaful in care ma infasurasem in timpul somnului, strangandu-l in jurul meu in agitatia produsa de cosmarul repetat ca reluarea unei torturi psihice.

Cred ca voi incepe sa tip astazi cand il voi vedea pe Yrrah, pentru ca m-a strans de atatea ori in brate in fata ochilor in lacrimi ai lui Harry, incat simt nevoia sa urlu chiar acum.

In camera era intuneric, fereastra mica era acoperita de draperia neagra, dar ceva lovea violent in ea si sunetul tunetelor puternice imi adancea starea de rau, nu vom putea face nimic pe pista atata timp cat va ploua.

M-am ridicat de pe saltea, inca imbracata in hainele de ieri, si m-am indreptat spre fereastra, tragand draperia si lasand lumina slaba sa patrunda in incapere. Norii negri acopereau cerul, revarsandu-se intr-o furtuna agresiva. Am oftat, simtindu-ma desumflata de energie si m-am intors pe saltea. Eram transpirata si imi era frig in acelasi timp, ca si cum cineva m-ar fi stropit cu apa fierbinte, apoi m-a aruncat in zapada. Senzatia era neplacuta si nevoia de un dus si haine curate a venit imediat, dar sunt lucruri pe care trebuie sa le pun cap la cap inainte de a raspunde celorlalte nevoi.

M-am intins peste cearsaful cocolosit, asezandu-mi mainile sub cap si vizualizand scena de ieri. Yrrah a aparut iar in fata mea, in intunericul din hol, iar eu am incercat sa infranez orice senzatie si sa ma concentrez pe ce am simtit. M-a atras, mi-a inmuiat picioarele si mi-a accelerat respiratia, dar singurul motiv al acestor intamplari, era doar asemanarea lui cu cel care imi induce aceste stari cu adevarat. Yrrah e geamanul lui Harry, copia fidela a aspectului acestuia, si imi acord putina compasiune din cauza acestui fapt. Nu am cum sa trec indiferenta pe langa el, sa il tratez ca pe un om obisnuit sau ca pe fratele lui, ar fi fost asa daca ei doi nu cresteau in pantec in acelasi timp. Mi-l imaginez pe Yrrah aratand altfel, chiar si cu cateva trasaturi in comun cu Harry, dar nu identic – nu as fi avut nicio problema in preajma lui asa. Iar faptul ca Yrrah nu imi da pace, ba chiar are momente in care se apropie de mine intr-un mod senzual, imi inrautateste situatia si mai tare.

Mintea mea e limpede acum si ma simt bine sa realizez asta. Daca as simti cu adevarat ceva pentru Yrrah, asta ar persista cand voi fi in preajma lui Harry. Ma voi simti vinovata, poate chiar derutata, asta imi va raspunde care sunt sentimentele mele cu adevarat. Voi verifica ipoteza asta in urmatoarea vizita la Harry, voi vedea ce gandesc despre Yrrah in fata celui pe care il iubesc cu adevarat. Dar sunt deja sigura ca orice apropiere de Yrrah, orice senzatie creata de asta, e cauzata doar de asemanarea dintre el si Harry.

Sunt un om – si inca nu cel mai puternic exemplar. Sunt slaba si ranita, daramata de inchiderea lui Harry, controlul meu cedeaza si inima sufera, imi pierd stapanirea de sine si uneori mintile. Cosmarurile sunt momente de slabiciune ale constiintei, situatii de care ne temem ca se vor intampla in realitate, sau reluari a ceva rau ce ni s-a intamplat deja. Nu ma gandesc neaparat la faptul ca ma voi apropia de Yrrah intr-o zi in acel fel, ca mai tarziu voi ajunge sa simt mai mult pentru el, nu mi-e teama de asta cand sunt lucida, dar in somn, teama asta prinde cumva radacini. Dar de un lucru trebuie sa fiu sigura: Yrrah nu e si nu va fi niciodata altceva decat un prieten, sosie a iubitului meu. Si daca voi mai avea momente de slabiciune in jurul lui, se va datora doar acestui lucru.

Am oftat cand m-am ridicat de pe saltea, de parca terminasem 100 de flotari. Noua cocluzie la care ajunsesem era revigoranta si totodata, sunt sigura ca e adevarata.

Dangerous Love  II. The GameUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum