... Am urcat scarile spre biroul lui Carter, frecandu-mi fruntea cu degetele si strangandu-mi ochii din cauza starii inca prezenta de mahmureala.
Nu mai beau niciodata. Mi se parea ca aud si de aici furia pe care o vasa Harry pe sacul de box. As fi mers la el daca lucrurile din jurul meu nu s-ar mai invarti.
M-am oprit in fata usii masive de mahon, amintirile de noaptea trecuta revenindu-mi cu alta durere de cap.
Chiar inainte sa ciocan, am auzit o conversatie si mi-am dat seama ca Carter nu e singur in birou.
- Imi pare rau, Vargon, dar ea nu e de vanzare.
Am auzit vocea lui Carter si am paralizat langa usa. Vargon? Ce mai cauta omul asta inca aici?
- Haide, Carter, noi doi stim mai bine ca oricine ca orice are un pret in lumea asta.
Aceeasi voce mi-a inghetat din nou sangele in vene. Stiu ca nu trebuia sa ascult asta si o sa am probleme daca voi fi prinsa dar un sentiment foarte rau imi traverseaza prin corp. Am incercat sa fiu cat mai tacuta si m-am lipi de usa care am observat ca era deschisa cativa milimetri.
- Ea nu imi apartine mie. Vorbi Carter, parand sa fie tensionat.
- Oamenilor tai. Lucreaza pentru tine, nu? Dar sunt rezonabil, am sa le ofer amandurora oricat isi doresc pe ea.
Aerul mi-a ramas in plamani cand mi-am dat seama despre ce vorbesc. Despre mine. Vargon vrea sa ma cumpere.
M-am dat un pas in spate si m-am sprijinit de perete cand mi-am simtit picioarele inmuindu-se.
L-am auzit pe Carter oftand.
- Aseara a avut loc o neintelegere. Katherine nu le apartine lui Yrrah si Harry. E doar a lui Harry.
- Sunt destul de sigur ca Yrrah era cel care a sarutat-o in fata mea. Dar daca e doar a lui Harry si el a permis asta, cu atat mai bine. Va avea un pret.
Mi-am pus mana la gura, imi simteam deja lacrimile pe obraji.
- Vargon... Incepu Carter dar Vargon il intrerupse.
- 5 milioane. Pentru fiecare dintre voi.
Simteam podeaua surpandu-se cu mine. Nu pot sa cred ca asist la propria licitatie.
- Vargon asta e o suma enorma si ti-am spus deja ca ea nu imi apartine mie dar nu cred ca Harry o va vinde. E foarte atasat de ea.
Ma sinteam ca un animal la targ.
- O sa ii treaca, atunci cand ii se va oferi ocazia sa aleaga suma. O vreau, Carter. Si tu ma stii, a trecut mult timp decand nu am mai avut o femeie. O sa am grija de ea, ii va fi mult mai bine langa mine decat langa pustiul ala.
M-am departat de usa pentru ca incepeam sa suspin si nu vreau sa ascult mai mult.
Nu pot sa cred ca omul ala vrea sa ma cumpere. De ce pe mine? Au fost atatea femei frumoase seara trecuta. De ce pe mine?
Am fugit plangand spre sala lui Harry dar m-am oprit, constientizand gravitatea lucrurilor.
Problema nu era ca Harry m-ar putea vinde, stiu ca nu ar face asta niciodata. Problema este cum va lua Vargon refuzul. Oamenii ca el nu accepta refuzuri. ...
CITEȘTI
Dangerous Love II. The Game
FanfictionPentru o vreme, viata lui Harry si a lui Kath a fost linistita si au putut sa traiasca adevarata iubire adolescentina fara limite, la care visau. Insa lucrurile nu sunt niciodata menite sa ramana frumoase pentru totdeauna. Cei doi vor intalni adevar...