... Incercam sa imi potolesc lacrimile, stiu ca nu il ajutau, nu stiu daca incerca sa fie puternic sau ochii lui erau deja secati de orice lacrima.
Chipul intors inca spre mine, plin de suferinta si slabiciune. Nu putea face nimic, era inlatuit si mi-l imaginam ridicandu-se de pe scaun si venind spre mine. Voiam sa fug eu la el dar nu imi mai era permis, nu imi mai pot atinge iubitul, lucrul care a parut atat de simplu de obtinut pana acum, in momentul asta imi e interzis.
Oamenii continuau sa vorbeasca in sala, sa arunce cu acuzatii in el, nu acorda atentie nimanui, ochii lui erau intr-ai mei, vorbindu-mi parca in tacere.
- Harry Styles, ai ceva de spus in apararea ta? Vorbi judecatoarea cu o intonatie puternica, facandu-ma sa tresar in scaun.
El nu a clipit, nu s-a intors spre ea, dar ochii sai au devenit mai blanzi, spunandu-mi parca "E OK, iubito!"
L-am implorat sa spuna ceva, sa se apere desi stiam ca e un zadar.
- Te iubesc! Am citit pe buzele lui inainte ca judecatoarea sa isi dreaga glasul, suspendandu-i posibilitatea de a se apara.
Inima mea a inceput sa bata mai repede, simteam sfarsitul si ma apropiam de prapastie.
Chipul femeii s-a ridicat sfidator si stiu ca luase o decizie, stiu expresia asta, expresia unui judecator inainte de ati lua tot.
Harry si-a inchis ochii.
- Procesul a luat sfarsit, Harry Styles e declarat vinovat pentru toate acuzatiile aduse si este condamnat la...
------------
Stiu ca ma urati acum :)) dar nu puteam sa iau suspansul asta asa.
Capitolul 8 nu sunt sigura cand va aparea, peste doua saptamani imi repar calculatorul deci probabil atunci pentru ca nu vreau sa mai scriu pe telefon, tastatura a inceput deja sa o ia razna. Sa nu mai spun ca nu imi place deloc cum arata capitolele astea, am citit acum si mi se par ingrozitor de seci, am grabit actiunea si descrierea si nu vreau sa se repete asta asa ca voi astepta sa pot scrie un capitol adevarat asa cum trebuie.
Imi pare rau ca asteptati atat.
Love you.
CITEȘTI
Dangerous Love II. The Game
FanfictionPentru o vreme, viata lui Harry si a lui Kath a fost linistita si au putut sa traiasca adevarata iubire adolescentina fara limite, la care visau. Insa lucrurile nu sunt niciodata menite sa ramana frumoase pentru totdeauna. Cei doi vor intalni adevar...