... Am tastat codul de securitate şi am intrat în casă, străduindu-mă să nu scap sticla de vin în timp ce mă chinuiam şi cu telefonul şi cheile maşinii. Mă aşteptam să o găsesc pe Katherine moţăind pe canapea, cu televizorul aprins, aşa cum ştiu că face mereu când eu plec şi nu mă întorc pe timpul nopţii. Dar acume probabil epuizată după meciul de azi.
Mi-am dezbrăcat geaca şi am aruncat-o pe canapea, am lăsat sticla pe măsuţă, e suficient de rece luată din frigiderul secret din avionul lui Carter. Am rânjit în timp ce urcam scările fără să fac zgomot, nu am aprins nicio lumină, afară e senin şi luna plină, iar atmosfera din interiorul casei e ca un stimulent sexual într-o combinaţie romantică, sper doar că iubita mea să nu fie prea obosită pentru asta.
Dar toate gândurile mele s-au evaporat brusc când am urcat în mansardă şi am găsit o saltea goală şi nici urmă de Katherine. Experienţele din trecut m-au băgat automat în sperieţi, am intrat în alertă şi aproape că m-am repezit înapoipe scări, gata să îi sun pe Austin şi Jason, care acum îmi dau seama că nu erau afară să o păzească pe Katherine. Dar înainte să fac asta, am observat nişte amănunte în cameră care nu se potriveau peisajului răpirii. Am aprins lumina şi am privit tricoul meu aruncat neglijent pe saltea, alături de o pereche de boxeri din dantela de-ai ei. Ştiu că mereu îmi poartă tricourile când nu sunt noaptea lângă ea. Trecând mai departe, uşile dulapului erau deschise şi înăuntru era cam multă învălmăşeală printre rochiile ei şi printre pantofi. Pe măsuţa ei de toaletă era aceeaşi dezordine printre cosmetice. Placa de păr era stinsă, dar încă băgată în priză şi lăsată la nimereală pe masă. Nu aveam nevoie de mai mult casă ştiu unde e.
Mi-am pus mâinile în sân, privind dovezile din jurul meu ce îmi dădeau de înţeles că iubita mea îşi face de cap pe la spatele meu. Azi se terminase campionatul de fotbal, liceul nostru avusese ultimul meci şi câştigaseră trofeul. Katherine normal că fusese acolo în fruntea majoretelor, eu nu văzusem meciul ăsta pentru că nenorocitul de Carter mă târâse până în El Paso la negocierea unui schimb de AKM-uri cu un texan împuţit ce îi strica imaginea lui Henry Fonda. Trebuia să ne întoarcem abia mâine dimineaţă, dar afacerea a mers mai repede decât ne-am aşteptat şi eu l-am târât pe Carter inapoi imediat ce am scăpat, chiar dacă el voia să mai rămână o noapte în Texas şi să se distreze puţin ca un cowboy. Acum e aproape zece noaptea şi motivul pentru care am venit eu acasă e plecat la petrecerea lui Zac.
Căpitanul echipei nu putea să nu sărbătorească ridicarea trofeului, Katherine mi-a spus că dă o petrecere la el acasă în seara asta la care a invitat-o şi pe ea, lucru pe care eu l-am respins imediat. M-a surprins acum câteva ore la telefon când nu s-a bosumflat şi nu a protestat cu nimic, a fost pur şi simplu de acord cu mine şi mi-a promis că nu o să se ducă. Ea avea deja planul făcut să se ducă, pentru că oricum fraierul de Harry nu află. Un mârâit care nu prevestea lucruri bune mi-a ieşit printre dinţi, aveam telefonul în mână şi din instinct am vrut să o sun, dar nu merită o abordare aşa de simplă. Acum câteva săptămâni m-a ţinut două nopţi pe canapea ca pe un câine pe preş pentru că am ars botul potăii ăleia de tigru, ea acum se duce pe furiş la o petrecere ca o adolescentă ce îşi face de cap când tati nu e acasă. Oh, de data asta s-a întorsroata, iar eu am de gând să o pedepsesc cel puţin dublu faţă de cum m-a pedepsit ea pe mine.
Puteam să verific camerele video de la sistemul de securitate ca să mă asigur că într-adevăr plecase acolo, dar eram deja sigur de asta. Răpitorii nu o lăsau să se machieze şi să îşi îndrepte părul înainte să o ia.
Am ieşit din casă hotărât să îi sun mai întâi pe Jason şi Austin, să le trag o scalpeală telefonică dobitocilor pentru că iar au căzut în plasa ei. O ascultă ca nişte căţeluşi, cine dracu' îi plăteşte până la urmă?! Le tai leafa două săptămâni pentru asta. Dar înainte să apuc să îi sun şi să intru în maşină, am observat că Mustangul lui Katherine era încă în garaj. Asta m-a pus iar pe gânduri câteva secunde, dar apoi mi-am dat seama că Zac ar fi putut să vină să o ia.
Voiam să fug înăuntru să verific asta pe camere, dar deja turbasem de furie şi m-am aruncat în maşină, derapând cu frânele scârţâind pe alee şi cu siguranţă trezind toţi vecinii ce merseseră la culcare. Eram deja prea nervos să îi mai sun pe Jason şi Austin, am eu grijă şi de ei mai târziu, acum am călcat acceleraţia la fund spre casa lui Ortega. Ultima dată când am fost acolo l-am lăsat aproape în comă pe verandă pentru că a sărutat-o pe Katherine, iar acum se poate termina la fel de frumos. ...
CITEȘTI
Dangerous Love II. The Game
FanfictionPentru o vreme, viata lui Harry si a lui Kath a fost linistita si au putut sa traiasca adevarata iubire adolescentina fara limite, la care visau. Insa lucrurile nu sunt niciodata menite sa ramana frumoase pentru totdeauna. Cei doi vor intalni adevar...