... - Nu ţi-a spus, nu-i aşa? Voia să te protejeze de durerea pe care ţi-ar fi provocat-o informaţia asta, iar tu te-ai despărţit de ea. Surâse scurt, aşa cum un om adult pufneşte la prostia unui copil. Nu eram în stare să reacţionez, numai numele ăla menţionat alături de al lui Katherine m-a făcut să paralizez în loc. Toată furia mea anterioară s-a pulverizat, ca să revină imediat în secunda următoare, cu turbare care m-a făcut să văd roşu în faţa ochilor. El vorbi înainte să pot eu răbufni.
- Ce ai crezut? Că s-a îndrăgostit de Yrrah?! Nu te condamn, se învârteşte pe lângă ea şi o priveşte ca un cerşetor la poarta Raiului. Râse el, dar de data asta nu mi-am mai permis nici o secundă de slăbiciune, am traversat biroul cu o viteză de care nu mă credeam capabil, i-am prins gulerul sacoului şi l-am izbit de primul perete.
- Ce ai zis de Vargon şi Katherine? Am mârâit, urlând în acelaşi timp, străduindu-mă să îmi ţin nervii în frâu, deşi era imposibil. El rânji neafectat, şi pentru că nu e un nenorocit de 1.60, reuşi imediat să mă îndepărteze de pe el.
- Vargon a răpit-o pe Katherine ca să îl determine pe Carter să îi plătească banii pe care îi datora după eşecul din Qatar. Ce zici de informaţia asta? În timp ce tu planificai să te desparţi de ea, Dumnezeu ştie prin ce trecea în mâinile teroristului ăluia. I-a dat drumul acum două zile. A venit direct la tine după asta.
Am căutat disperat minciuna în ochii lui, ceva pe care îl inventase ştiind sigur că avea să mă facă să îmi pierd minţile. Dar spunea adevărul. Vedeam în ochii lui că seriozitatea prin care îmi spunea asta nu se datora milei pentru ce ar fi putut păţi iubita mea, preluase expresia asta tristă ca să mă chinuie pe mine mai tare. Şi reuşise.
M-am dat un pas înapoi, simţind cum mi se înmoaie picioarele şi o durere ca o împuşcătură mi se crează în piept.
Katherine a fost răpită de Vargon.
Deşi eram devastat, totul a început să prindă sens cu o viteză fulgerătoare în capul meu: lipsa ei de la vizite, ezitarea şi frica pe care le-am văzut în ochii ei, ştiind că îmi ascundea ceva, muşcăturile... MUŞCĂTURILE! ...
CITEȘTI
Dangerous Love II. The Game
FanficPentru o vreme, viata lui Harry si a lui Kath a fost linistita si au putut sa traiasca adevarata iubire adolescentina fara limite, la care visau. Insa lucrurile nu sunt niciodata menite sa ramana frumoase pentru totdeauna. Cei doi vor intalni adevar...