17. Infuzii Demonice

85K 2.8K 1.4K
                                    

___________________________________________________

Acest capitol ii este dedicat Mariei Orzaru, care isi sarbatoreste astazi aniversarea. Initiativa a venit din partea prietenei ei, Mira, care m-a rugat sa ii dedic acest capitol Mariei drept cadou. Amandoua sunt fane DL si mi s-a parut foarte frumos gestul Mirei. :)

La multi ani, Maria!

____________________________________________________

                                       17. Infuzii Demonice

Sarutul sau fin era o alinare acum pentru buzele mele inflamate. Ca si compresa cu gheata pe care am pus-o pe vanataia produsa de Alexandra. Am zambit in timp ca ma saruta, jucandu-ma cu buzele lui, muscandu-le usor si lingandu-le cu varful limbii pana cand l-am facut sa rada. Imi topaia inima privindu-l zambind, era atat de frumos. I-am sarutat colturile gurii, obrajii, ceea ce ne-a facut sa radem mai tare, pentru ca si el incerca sa imi faca mie asta. In cele din urma ne-am potolit si capul lui s-a aplecat, lipindu-si fruntea de a mea.

- Doamne, ce dor mi-a fost de tine! Rosti el, inchizand ochii si plasand alt sarut catifelat. Raspunsul meu verbal nu isi avea rostul, il stia foarte bine. I-am prins gatul cu bratele si l-am tras mai mult spre mine, inchizandu-mi si eu ochii si mangaindu-mi fruntea de a lui. Ma simteam ca un muribund ce a zacut in coma pana acum. Avandu-l pe Harry, am reusit sa revin la viata. Asa e supravietuirea mea fara Harry, ca o cadere in coma. Nu sunt moarta, dar nici vie.

Harry s-a asezat langa mine si m-a tras in bratele lui. Eram amandoi pe o parte, privindu-ne fata in fata si lipindu-ne trupurile. Picioarele noastre s-au impletit, abdomenele ni s-au lipit si bratul stang al lui Harry s-a bagat sub capul meu, cuprinzandu-mi umarul in palma, iar celalalt brat mi-a inconjurat mijlocul. Mi-am proptit palmele pe pieptul lui si am privit in ochii superbi, in cele doua smaralde fermecate care mi-au luat mintile inca din prima clipa.

A tras cearsaful mai sus peste noi, desi imi era ingrozitor de cald.

- Iubito, de ce ti-ai cerut iertare prima data? Intreba el, mangaindu-mi spatele.

Zambetul meu a palit usor.

- Credeam ca esti suparat pe mine. Meritam sa fii dupa felul in care am plecat data trecuta.

Imi coborasem privirea pe gatul sau, el m-a fortat sa il privesc din nou in ochi.

- Cum ti-a trecut prin cap ca tot eu as fi suparat? Astea 4 zile credeam ca o sa innebunesc, nu am pus geana pe geana gandindu-ma ca ma urasti. Eu meritam sa fii suparata pe mine.

Am clatinat din cap si i-am mangaiat buzele cu varful degetului.

- Am reactionat brusc, fara sa gandesc. Vreau sa iesi de aici cu orice pret, te vreau inapoi, pentru ca simt cum imi pierd mintile pe zi ce trece, dar nu o sa iti mai nesocotesc deciziile. Am luat o pauza si am privit in ochii lui.

- Am incredere in tine! Am soptit, aducandu-mi aminte de perioada de la inceputul relatiei noastre. Ochii lui se luptau cu lacrimile, si-a lipit buzele de fruntea mea, presandu-le acolo multa vreme. Apoi buzele lui au coborat spre urechea mea, afundandu-si fata in parul meu.

- Nu vreau sa astept atat. Si 25 de ani e ingrozitor de mult. Poate o sa iau oferta asta mai tarziu, dar nu inca. E prea devreme. Inca mai am o speranta in Carter, astept. Ii mai dau cateva luni, maximum un an. Daca nu apare, o sa accept oferta si o sa il caut. O sa il prind, chiar mi-au dat posibilitatea de a fi liber o vreme ca sa il pot gasi. Il vor cu orice pret. Sopti in urechea mea, atat de usor incat abia l-am auzit si eu. Degetele lui se jucau cu o suvita de par de langa urechea mea. Eu ramasesem teapana.

Dangerous Love  II. The GameUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum