3. Rege Si Regina

108K 3.7K 3.3K
                                    

                                       3. Rege Si Regina 

Incaperea incepea deja sa se invarteasca cu mine dar mie nici ca imi pasa. Am balut alcoolul spirtos sperand sa imi spele seara asta din minte.

Mai intai o camera plina de teroristi, apoi unul care ma crede o americanca frumoasa, apoi geamanul gresit care ma saruta si acum asta.

Nu, nu, prea mult pentru o seara. Am mai luat o gura din sticla. Aaah, am uitat sa mentionez de bataia de afara.

- Cineva e intr-o faza proasta. Am auzit o voce langa mine care m-a intrerupt din listarea mintala a problemelor mele.

Am inceput imediat sa rad cand am vazut-o pe Alexandra langa mine.

- Tu mai lipseai. Am ras, adaugand-o si pe ea in lista.

Ridica o spranceana spre mine si isi lua un pahar de sampanie. Am bufnit si am baut din sticla mea ca un betiv la barul din coltul strazii.

- Deci, unde sunt Harry si Yrrah?

Era prea frumos sa cred ca o sa isi ia bautura si o sa ma lase in pace.

- Nu e treaba ta. Am mormait, nevrand sa ii dau tipei astei mai multe motive sa ma sacaie.

- Esti in regula? Nu arati prea bine. Ridica o spranceana pensata perfect spre statura mea de burete de baie. Apa mi se scurgea din par si sigur machiajul meu arata ingrozitor. Bine ca nu fusese unul prea strident.

Mi-am strans buzele, fara sa ii raspund.

Se aseza mai aproape de mine. Avea o rochie neagra asemanatoare cu a mea dar normal ca pe ea arata senzational. Am bombanit si am dat vina pe faptul ca ea are spatele gol.

- Trebuie sa ai grija cu astia doi, Katherine, nu ai vrea sa se indragosteasca amandoi de tine. Sau asta vrei? Indrepta o jumatate de ranjet spre mine si eram pe punctul de a o da cu capul de marginea barului.

- Ce? Despre ce dracu' vorbesti? Tu esti cea cu Yrrah, iti amintesti? M-am abtinut sa o impung cu degetul in frunte ca un copil care isi impune punctul de vedere.

- Eu? Cu Yrrah?

Rase amuzata.

- In niciun caz.

Mi-am dat ochii peste cap.

- Atunci de ce te-ai mutat cu el?

- Ai grija, Katherine, as putea spune ca esti geloasa.

Mi-am umflat narile de nervi dar nenorocita radea de mine.

- Nu, scumpete, ne-am mutat impreuna ca prieteni. Mai sunt altii care stau cu noi. Recunosc, eu si Yrrah am avut parte de putina distractie dar asta nu inseamna ca suntem impreuna. Oamenii mai fac asta, stii?

Ma cicali ca pe un copil prost.

- Curvele fac asta. Am bolborasit inainte sa ma pot stapani dar nu regret.

- Scuza-ma?!

- M-ai auzit! Am spus nepasatoare, luand alta gura din bautura mea.

Expresia ei era primul lucru bun pe care il primeam in seara asta. Am ranjit cu buzele inca pe gura sticlei.

- Bine, cum spui tu dar nu o sa fac o traditie cu Yrrah. Adica, sunt practic identici dar in pat sunt atat de diferiti. Adica, toate chestiile pe care le poate face Harry cu un simplu deget.

Ha, stiu ce faci, tarfo, dar nu iti merge.

- Sa vezi cate poate face cu limba. Am spus draceste, stiind deja ca ea nu primise niciodata sex oral de la el.

Dangerous Love  II. The GameUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum