13. fejezet

92 5 0
                                    

A napok eléggé lassan és unalmasan teltek, de végre el érkezett a péntek. Reggel kómásan keltem ki az ágyból, már a 3. szundi gomb után. Elmentem fogat mosni, és most sminkeltem is. Aztán végül ki választottam az aznapi szettem. Egy sima fekete bő szaggatott farmert, egy sima fekete crop toppal és egy szürke kötött kardigánt választottam. Majd le mentem reggelizni. Anyát sehol sem találtam, viszont egy cetlit a hűtön igen. - "Jó reggelt drágám! Sajnos most korábban el kellett jönnöm dolgozni, csináltam reggelire palacsintát. A hűtőben találod. Legyen szép napod! Puszi! Anya." - felirattal. Megreggeliztem, majd elindultam.
Beértem suliba, első órám kémia volt. Sosem volt ezzel a tárggyal bajom, értettem is, és még a tanáromat is imádtam. De miután átíratkoztam, kevésbe lett a kedvencem. Főleg a tanár miatt, és ahogy tanított. Második órám pedig matek volt. Azután már sokkal gyorsabban teltek az óráim. Mire feleszméltem már utolsóról jöttem el. Haza felé tartottam mikor hallottam, hogy csörög a telefonom. Ki vettem a zsebemből, majd láttam felvillanni Mark nevét a képernyőn.

- Na szia szia. Figyu fél óra múlva megyek. Addig készűlj el. Na puszii. - meg sem várva a válaszom már le is tette. Majd szépen vissza csúsztattam a zsebembe a telefonom, siettem is haza.

Már vagy fél órája biztos ott állhattam a ruhás szekrényem előtt, mikor a hangos csengő ütötte meg a fülem. Szaladtam le a lépcsőn, hogy kinyissam az ajtót. Kinyitottam majd köszönését sem megvárva húztam fel az emeletre a "jókor jöttél" mondat kiséretében. Meglepődve de engedelmesen jött is utánam. Fel érve kitártam a karom a ruhás szekrény előtt, mondván, hogy segítsen kiválasztani a ruhám. Egyből kapcsolt is, értette mit akarok. Majd oda lépett a szekrényemhez és kivett egy fehér, spagetti pántos csipkés ruhát, egy fehér magassarkúval. Világos barna hajam, hagytam, hogy vállamra omoljon. Tettem fel egy halvány piros szájfényt, s szempillaspirált.

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

- Ez tökéletes lesz! A földről fogja felszedni az állát

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

- Ez tökéletes lesz! A földről fogja felszedni az állát. - vigyorogva végig nézett rajtam miután felvettem.

Többet érzek mint barátság..<3Onde histórias criam vida. Descubra agora