Bryce szemszöge:
Bryce:
- Tőlem aztán nem tudod meg. Ez meglepetés lesz, na készülődj!
Már alig várom, hogy találkozhassak vele. Szeretném érezni az illatát.. fogni a kis kezét.. és látni a gyönyörű szemeit.. Valójában szeretném őt látni. Végre lesz alkalmam vele beszélgetni kettőnkről. Még van egy pár órám, szóval úgy döntöttem elmegyek veszek neki egy rózsacsokrot, olyan szépet mint amilyen Ő. Remélem örülni fog neki.
Emily szemszöge:
Már vagy egy fél órája itt állok a ruhás szekrényem előtt, s nem tudom eldönteni mit is vegyek fel. Vajon ez egy randi? Hogyan kellene öltöznöm? Nem akarok nagyon kiöltözni, de még sem jelenhetek meg egy mackóban, szürke pólóban, s a nyuszis mamuszomban. Így a választásom egy fehér fekete csíkos ruhára esett.
Remélem jól fogok kinézni, bár kitudja hova megyünk. Felöltöztem majd kivasaltam a hajam, aztán tettem fel egy kis sminket. Nem sokat. Csak épphogy látszódjon. Egy kis szájfényt, és szempillaspirált tettem fel. És megigazítottam a szemöldököm is. Rá néztem az órára ami 19:20-at mutatott. Sietve felkaptam a táskám, amibe bedobtam a pénztárcám és a telefonom, meg az ilyen lányos dolgokat is.. tudjátok ti. Mivel nem tudtam hova is megyünk, így nem tudtam, hogy vigyek e pénztárcát vagysem. Felkaptam a táskám, majd rohantam is le a lépcsőn. Épp csengetett valaki. Pont időben. Felhúztam a szandám, s nyitottam is az ajtót. Bryce az falnak támaszkodva, zsebre dugott kézzel várt engem. Egy sima fekete bőrkabát, alatta egy fehér póló, s egy fekete szaggatott famer volt rajta. Kissé túl öltöztem.. hehe. Mikor meglátott, kabátját megigazítva felém fordult teljes testtel. Kidülledt szemmel nézett végig rajtam, majd nyelt egy nagyot. S végűl csak meg szólalt.
- Gyönyörű vagy! - mért végig megint. Én pedig elpirulva lesütöttem a szemem, s a szandám kezdtem tanulmányozni.
Háta mögűl elő nyújtott egy gyönyörű virágcsokrot, majd felém nyújtotta. Mosolyogva néztem a rá, majd a virágra.
- Ezt beteszem vízbe, addig gyere be! - utasítottam, majd jött utánam. Miután beletettem vízbe a virágot, megfurdultam, s láttam ahogy Bryce az ajtófélfának támaszkodva legelteti rajtam a szemeit. Kicsit elpirultam, hogy ezt ne vegye észre szóra nyitottam a szám. De ő gyorsabb volt.
- Ne mondj semmit! Csak gyere. - közelebb jött, majd kezemet megfogva húzott ki a házból. Elképedve néztem rá, majd a járműre ami előttünk állt.
- Ez a tiéd? - néztem rá felhúzott szemöldökkel, majd újra a motorra ami előttünk parkolt.
- Igen. Tetszik? - közelebb húzott a motorhoz, s segített felszállni rá.
- Gyönyörű! - néztem a motorra.
- Mint te! - mondta, majd a szemem meg akadt valamin. Egy kosár volt fel akasztva a motorra. Mostmár biztos vagyok benne, hogy hová is megyünk. Elmosolyodtam, majd átkaroltam a derekát, s elindultunk.
أنت تقرأ
Többet érzek mint barátság..<3
عاطفية"Kerültem a tekintetét, de ezt ő nem hagyta. Megfogta hideg tenyereivel a derekam, és közelebb húzott magához. Éreztem, ahogy gyorsabban veszi a levegőt. Nem voltam képes lassítani én sem a szívverésem, sem a légzésem. Szemei megint cikáztak a ajkai...