35. fejezet

64 3 2
                                    

Már a tavaszi bál óta eltelt egy pár hét. A legjobb barátomnak Marknak is sikerült elköteleődnie. Abby-vel, a lánnyal akivel a bálon összehabarodtak, már a nyári utukat tervezgetik. Abby nagyon kedves és vicces lány, már nagyon jó a kapcsolatom vele. A múlthéten, mikor a legjobb barátomnál voltam, ő is ott volt. Elég sokat beszélgettünk. Alig lehetett minket lelőni.

Viszont, Bryce és én már azóta egy párt alkotunk. Hihetetlenül boldog vagyok most. Megbeszéltük, hogy a nyáron elmegyünk valahova kettesben.
Mint kiderült Bryce bácsikájának van egy kis faháza az egyik erdőben, ahol van egy kis tavacska is. Még egyikünk sem járt arra. Ha minden igaz, nagyon nyugodt hely. Mikor feldobta az ötletet, egyből belementem. Már mind a ketten nagyon várjuk.

Épp nagy komótosan sétáltam a folyósón, utolsó óráról eljövet, mikor pittyent egyet a telefonom. Megálva a folyosó közepén elővettem a telefonom, s szemügyre vettem, ki is írt.

Bryce: Hol vagy?

Hoppá.. el is felejtettem, hogy holnap indulunk. Még be kell csomagolnunk, s elmenni venni egy pár kaját is.

Emily: Most jöttem ki utsó órámról, már megyek is. Te merre vagy?:D

Bryce: Kint álldogálok, már várlak.<3

Mosolyogva tettem el a telefonom, s sietősebbre vettem a tempóm.

Bryce tényleg kint állt a kocsijának dőlve. Ahogy végig néztem rajta újra meg újra.. egyszerűen nem tudom megunni ezt a látványt. Egy sima fekete farmer volt rajta, és egy fehér póló. De az átkozott napszemüveg, nem szakadna le róla.

- Szia! - köszöntem mosolyogva.

- Szia szivem! - derekamnál fogva magához húzott egy csókra. - hogy vagy? - vette el a táskám, s berakta a hátsó ülésre. Majd beszállt az autóba, és én is így tettem

- Hu.. laza nap volt a mai, és nagyon jól vagyok. Te hogy vagy? - nyúltózkodtam.

- Pompásan. - simogatta meg mosolyogva a combom. Majd elindultunk haza.

- Hé szivem! - jött be a szobámba Bryce, miután haza értünk, s én elkezdtem a cuccaim pakolni.

- Mondd csak. - néztem fel.

- Csak szerettem volna szólni, hogy nem sokára mennünk kellene boltba, mert be fog zárni. - sétált ki a szobámból. De még vissza fordult, mire felkaptam a fejem. - Ja és kelj fel a földről, mert fel fogsz fázni. - újra kiment.

Imádom mikor így törődik velem. Viszont én szót is fogadtam. Fel álltam, a szekrény ajtót bezártam, majd felkapva a telefonom, elindultam le.

- Mehetünk. - kiáltottam el magam, majd húzalkodni kezdtem.

- Okés. - jött ki a konyhából a barátom.

A vásárlás után, még átnéztem, hogy mindent betetettem-e. Majd miután mindketten végeztünk a bepakolással, elmentünk fürdeni. Persze külön-külön. Aztán lefeküdtünk. Ne értsetek félre.. aludni.

Többet érzek mint barátság..&lt;3Where stories live. Discover now