38. fejezet

84 6 1
                                    

Ezt a hétvégét sosem fogom elfelejteni, Bryce igenis tett róla, hogy ne. Nagyon jól éreztem magam vele, egy csomó mindent csináltunk. A házban találtunk egy pár kirakóst, és társasjátékot. Megbeszéltük, hogy ezen a nyáron többet leszünk kettesben, messze a várostól.

A hétvége után egy kissé furcsán éreztem magam, le is betegedtem. Azért nyáron nem a legjobb dolog a megfázás.
Bár nem vagyok benne biztos, hogy megfáztam.

Időközben, azon is járt az eszem, hogy mivan ha... istenem.

Annyira megijedtem, hogy egyből egy kisebb gyógyszertárba rohantam aznap. Vettem több tesztet is.

A gyomrom görcsbe rándult, a szívem a torkomban dobogott.

Képtelen voltam megnézni a teszt eredményét. De kis idő után nagy nehezen rá vettem magam.

Ó, istenem.

POZITÍV.

Nem akartam hinni a szememnek. Csináltam több tesztet is. Mindegyik pozitív lett.
Ez nem lehet igaz.

Ijedtemben felhívtam a legjobb barátom, ő pedig ahogy mondtam, máris rohant hozzám.

A csengő megszólalt, én pedig amilyen gyorsan csak tudtam,  lerohantam remegő lábakkal a lépcsőn. Miután kinyitottam, Mark aggódó tekintete nézett vissza rám. Könnyeimet visszartva öleltem meg.

- Beszélnünk kell! – mondtam, még mindig őt ölelve.

- Mi történt? – kérdezte idegesen, miután már a szobámban ültünk. - Nagy a baj? – kérdezte, viszont én egy szót sem bírtam kinyögni.

- Mondd már el mi történt! – utasított, én pedig nagy levegőt véve végűl kinyögtem.

- Azt hiszem.. terhes vagyok. – mondtam, majd könnyeim végig folytak az arcomon.

Mark nem szólt semmit egy ideig, majd lassan elmosolyodott, s megölelt.

- Biztos vagy benne? – kérdezte aggódóan.

- Hát, több teszt is pozitív lett. – néztem magam elé.

Egyáltalán nem tudtam mit érzek, csak úgy kavargott bennem minden. Ideges voltam, boldog, de szomorú is.
Azt sem tudtam, hogyan mondhatnám el Brycenak.

Nem akartam elhinni, és mindez velem történik meg. Az én szerelmem kicsi énje, növekedik bennem. Belőlem, és belőle egy kicsi. Annyira csodálatos ez.

Könnyeim utat engedtek maguknak. Az örömkönnyeim voltak.

Valahogy csak el kell mondanom neki. Minnél előbb.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Aug 09, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Többet érzek mint barátság..<3Donde viven las historias. Descúbrelo ahora