15. fejezet

90 5 5
                                    

Felsiettem az emeletre, a mosdóba. Nagyon reméltem, hogy csak képzelődöm, és egy másik haverjának ment köszönni. De sajnos nem így lett. Hangos kopogás ütötte meg a fülem, majd utána megszólalt.

- Bejöhetek? - tudtam, hogy ő az. Felismertem a hangját. Ennyi csak meg maradt a sok "találkából". Nem szóltam vissza, de ő még ha szóltam volna is levegőnek nézte, s benyitott. Gyorsan odébb álltam az ajtóból, nehogy nekem csapja az ajtót. Elfordultam, hogy ne kelljen a szemébe néznem.

- Figyelj Emily! - először szólított a nevemen..
- Nagyon sajnálom amiért ennyire fasz voltam. - nyúlt a kezem után, csakhogy a szemébe nézzek. Nem rántottam el, mert normális esetben nem kellett volna, hogy ez ennyire megbántson. Hiszen még csak nem is volt nagyobb beszélgetésünk sem. Nem ismertük egymást annyira, hogy teljes véleményt tudjunk a másikról írni/mondani.
Nem mondtam semmit, csak tanulmányoztam a cipőmet.
Megfogta az állam, hogy a szemébe nézhessek. Ezerrel dobogott a szivem. Gyorsabban vette a levegőt, ahogy én is. A szeme cikázott a szám és a szemem között. Elhúzódott mielőtt olyat teszünk amit megbánunk. Eltávolodott, mintha észhez tért volna megrázta a fejét, s ki sétált az ajtón. Ott hagyott engem.. ott hagyott egy csomó kérdéssel.
Képtelenség, hogy ilyen hatással van rám egy olyan ember, akit aligha ismerek.

Meg igazítottam a ruhám, majd sétáltam én is ki a fürdőszobából. Lementem megkeresni Markot. Meg is találtam, csak hogy nem egyedül. Egy gyönyörű, karcsú, barna hajú lánnyal csak úgy falták egymást. Fuj. Kuncogtam majd rájuk vigyorogtam, s úgydöntöttem iszom valamit. Be is mentem valami piát keresni, le ültem a pulthoz majd éreztem valaki tenyerét a vállamon. Felnéztem és egy idegen sráccal találtam magam szemben. Szőke haj, kék szem, borostás arc. Csak úgy bűzlött a piától. Sokat ihatott az egyszer biztos.

Többet érzek mint barátság..<3Where stories live. Discover now