Yanaklarımı avuç içine alıp sıktı.
"Özür dilerim."
"Gündüz?""Özür dilerim."
Yanağımı elinin tersiyle silip denizin kıyısında oturduğumuz banktan kalkıp denize doğru yürümeye başladı."Gündüz!"
Su diz kapaklarına geldiğinde durdu. Bana doğru dönüp kocaman gülümsedi.
O gamzeleri o kadar çok özlemiştim ki..
"Özür dilerim Işık! Her şey için!"
Arkasını geri dönüp tekrar denize doğru yürümeye başladı.Ayağı kalkamıyordum. Sanki banka çivilenmişti tüm bedenim.
"Gündüz! Nereye gidiyorsun!"
Su boynuna geldiğine tekrar durdu.
"Gündüz boğulucaksın!"
Kendini birden denizin altına çekti ve suyun üstüne baloncuklar çıkmaya başladı.
***"Gündüz!"
Uyanmıştım..
Yataktan doğrulup ellerimle yüzümü sildim.
Terlemiştim.
Nefesim düzensizdi. Bir anlığınada olsa Gündüz'ün burada olduğunu düşündüm.
Belki gelirdi yanıma sarılırdı bana, saçlarımı okşayıp öperdi,
"Geçti, ben buradayım. Sadece bir kâbustu."
derdi.Ama yoktu.
Sadece rüyaydı.Telefonumu elime alıp saate baktım saat, akşam yediye geliyordu.
Sabahtan beri uyuyordum. Gündüz'ün kayboluşunun altıncı günü. İşe geç kalıcaktım. Telefonum çalmaya başladığında ekrana baktım.
Arayan kişiyi görmemle birlikte gözlerimi devirmem bir oldu."Efendim Hayri abi?"
"İşe geç kaldın?"
"Uyuyakalmışım. Geliyorum."Bir şey demesini beklemeden suratına telefonu kapattım. Uyanır uyanmaz azar işitmek kim ister ki?
Mutfaktan bardak alıp kendime su koydum. Buzdolabına bakınırken yanda duran takvimi gördüm. Bir tarih işaretliydi ve üstüne Gündüz'ün son günü yazısı vardı. Cebimde ki telefonu hızla çıkartıp tarihe baktım.
Elimdeki bardak yere düştü.
İşaretlenen tarih bu tarihti.23 kasım cuma.
***
Şimdi daha iyi anlıyordum. Gördüğüm rüya bu yüzdendi belkide.
Yarın Gündüz'e verilen süre doluyordu.
Yarın o bomba patlıyordu.
Yarın..
Yarın Gündüz ölüyordu.
Kalbimde bir bıçak vardı ve biri onu sürekli çevirip duruyordu. Bu sancı bedenimi değil ruhumu öldürüyordu.
Barın kapısının önüne geldiğimde durdum. Derince nefes aldım."Işık?"
Ve derince nefesimi verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BOMBASI
Teen Fiction"Ama güçlü bir öpücük dar bir sokağın adını her zaman değiştirebilir." Gündüz'e doğru baktım. Gözleri her zamankin den Derin bakıyordu. Zümrüt yeşili gözleri karanlık dar sokakta yok olmuştu. Elleri, ayakları kısacası vücudunun her yeri titriyordu...