Herkese selaaaaam
Nasılsınız?
^^^
Evden sonunda çıkmıştık Mehmet Bey'in dediği gibi bizi Onur bırakacaktı .
Arabasına bindiğimizde Can " abi çıkışta yürüyerek mi gelelim ? " diye sordu .
Bu ne oğlum sizi her gün birileri mı alıyor özel şoför gibi hay Allah'ım ya azıcık yürüyün kollarınız bacaklarınız açılsın .
Ben kuduz bir köpeğim.
Hayır Allah'ım lütfen bu huyumu bana tekrar verme lütfen .
Onur " bilmiyorum Can babamlarla konuşurum işim olmazsa ben alırım işim olursa bizim çocuklardan biri alır " demişti .
Ha bu arada ön koltukta Mert beyimiz oturuyordu kendisi geç başladığı için 12 . Sınıftı .
Mert " aşkım abim sen arabayı bana bırakıp yürüyerek dön ben getiririm sence nasıl fikir " diye sorduğunda Onur derin bir nefes alıp " Mert sana kaç kere diyeceğim bana aşkım abim deme diye " soludu adeta .
Bu adam neden sürekli gergin hayır bende sizin yanınızda gergin oluyorum ama belli etmemeye çalışıyorum .
Trafik ışıklarına kaldığımızda camdan etrafı seyretmeye başladım ben ailemi özlemiştim ne zaman beni alacaklardı .
Bu esnada telefonum çalmıştı . Arda arıyordu beybeyim ben ona söylemeyi unutmuştum .
Arda " ulan manyak sen nerdesin ağaç oldum evin önünde zile basıyorum kimse yok " diye söylemeye başlamıştı bile .
" Nefes al nefes benim sana anlatacağım şeyler var beni beklemeden direk okula git bende geliyorum "
Arda sıkıntılı bir nefes alıp bağırmaya başladı " ne ne diyorsun sen SEN HAMİLE MİSİN ? " demişti .
Abi bunu nereden çıkarıyorsun ya hamilelik ile ilgili hiçbirşey söylemedim ben ne alaka .
Başıma elimle vurup " oğlum salak mısın sen ? Ne diyorsun dediğin kelimeye bak aptal herif " diye tısladım telefona .
Arda gerçekten bazen aptal oluyordu saçmalıyordu panik yaptığı zamanlar , şaşırdığı zamanlar .
Bu sırada " ŞOK ŞOK BABASI DERS ÇALIŞTIĞINI ZANNEDERKEN MERİÇ ÖZDEMİR HAMİLE ÇIKTI " diye bağırmasıyla ağzım açılmıştı .
" ARDA KENDİNE GEL NE DİYORSUN ? "
Diye bağırınca arabadaki bütün gözler bana dönmüştü ben arabada olduğumu unutmuştum yalnız .
Onlara yine rezil oldum tebessümü mü gönderip ardaya odaklandım .
" Sen bensiz nasıl hamile kalırsın hani yediğimiz önümüzde yemediğimiz arkamızdaydı bak hastanelere düşeceğim gerçekten beni çok kırdın Meriç arkadaşlığımızı bir gözden geçirelim "
Beni delirtiyordu gerçekten bu sonuçlara hangi lafımdan gelmişti ne ara gelmişti aklım almıyordu .
" Arda sen kafanı mı çarptın ? Ne diyorsun sen ne diyorsun ? Bana ima ettiğin şeyin farkında mısın kıytırık herif seni "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özkaya Ailesi
Teen FictionBence bir şans verebilirsiniz klasik abi kitabı işte hadi gelin yavrularım okuyacak abi kitabı yoksa sizi bekleriz içeriye 😋