HELLLOO
Bu aralar cidden çok yoruldum çünkü herkes 7 ,8 ,9 bölümler gözükmüyor vs diyor ben düzeltmeye çalışıyorum ama olmuyor gerçekten herkese tek tek açıklama yapmaktan yoruldum .
Her neyse dediğim gibi uzun bir bölüm yazmak istedim şimdiden iyi okumalar ben kaçtım .
*
Tam Denizi öperken Burağın Meriç demesiyle arkamı dönüp Burağa bakıyordum o ise direk gözlerime kilitlenmişti.
Ulan Burak gelecek zamanı mı buldun oğlum ?
Onur " senin ne işin var lan burada ? " dedi sakin bir sesle.
Ama abim her an sinirlenecek kızgın bir boğa gibi duruyordu.
Burak abime " bu kim ? Ve neden benim Meriç'imi senin kardeşini öpüyor ? " dedi.
Ulan Burak.
Sonra iki adımda yanıma gelip " Meriç bu kim Allah aşkına ? " diye sordu sakin bir sesle.
İyi bari yargısız infaz yapıp bana ağır şeyler söyleyip sinirlenmemişti çünkü okuduğum bir çok kitapta erkek ya da kız yanlış anlıyor hemen suçluyordu ama Burak öyle değildi.
Benden açıklama bekliyor sakin bir şekilde karşımda bekliyordu ama arada Denize de kötü bakışlar atmayı ihmal etmiyordu.
Derin bir nefes alıp " yiğidim Deniz benim arkadaşım hatta kardeşim uzun zamandır görüşmüyorduk birbirimizi görünce çok mutlu olup sarıldık " dedim.
Burak derin bir nefes alırken Deniz Burağa elini uzatırken " merhabalar efendim ben Deniz " dedi.
Burak sıkıntıyla Deniz'in elini tutarken " merhaba birader bende Meriç'in erkek arkadaşıyım" dedi.
İşler karışacak gibi.
Bir anda neye uğradığımı şaşırken Onur abimin çenesini kasılıyordu çünkü Deniz hem yanağımı sıkıyor hemde bırakmıyordu.
" Ulan oğlum bıraksana " deyip eline bir tane vurdum.
Deniz beni umursamayıp " vay kardeş sevgili falan " dedi göz kırpıp. Klâsik Deniz işte içi dışı bir hesabı.
Onur abim hiddetle Deniz 'e doğru gelirken " ulan oğlum ben sana temas yok demedim mi ? Sen niye iki de bir kızı öpüp yanağını sıkıyorsun it herif " dedi.
Bu durum benim bir yanımdan hoşuma gidiyordu çünkü abim beni kıskanıyordu.
Burak alnımı öperken Onur abimin sinirli bakışlarına maruz kalmıştı bu sırada Deniz abime söyleniyordu.
" Öf abi bey ne kadar kaba bir herifsiniz siz böyle " derken kahkaha atmam bir olmuştu.
Onur bir hışımla beni buraktan kurtarıp kendine çekerken " ulan oğlum sende ayağını denk al bu aralar çok mıç mıçsınız gözüme görünme " dedi.
Sonra Denize dönüp " sende nereye gidiyorsan git it herif gelmiş kardeşime sulanıyor " dedi sitemle.
Gözüme çok tatlı gelmişti vallahi elime koluma sahip çıkamadan Onur abimin yanağına bir öpücük kondurdum.
Yerinde kasılırken kulağıma boğuk bir sesle " Meriç napıyorsun Allah aşkına ? Öldürecek misin kızım sen beni ? " dedi bir anda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özkaya Ailesi
Teen FictionBence bir şans verebilirsiniz klasik abi kitabı işte hadi gelin yavrularım okuyacak abi kitabı yoksa sizi bekleriz içeriye 😋