18. bölüm

24.3K 1.1K 434
                                    

Selaammm

Naber ?

Nasıl gidiyor hikaye ?

Yorum istiyorum .

Sınır

130 oy 70 yorum

*

🌈☀️🍓🪐🧡🌴🍞

Bedenim kaskatı olmuştu .

" Rüzgar sen ? "

Rüzgarın gözleri kızarırken " o zaten yeterince acı çekiyor ve onu nasıl iğleştireceğimi bilmiyorum " dedi .

Ardından " iyiymiş gibi yapıyor ama aslında iyi falan değil " dedi .

Onu ne zaman görsek bugün kötü birşey olmuşsa yarın olmamış gibi davranıyordu yüzünden gülücük hiç eksik olmuyordu .

Taha " abi Meriç , o , ama , nasıl ? " kesik kesik dedikleriyle Mert çoktan sabit bir yere bakmaya başlamıştı .

" O adam nerede ? ! "

Gür çıkan sesimle birlikte Rüzgar " napacaksın abi öldürecek misin ? " diye sordu .

" Onu geberteceğim "

Umut " önce bir sakin ol " derken sesi titriyordu " babam adamı depoya götürmüş " diye de ekledi .

" Emin misin ? "

Kafasını salladı .

Taha " abi önce bir sakin ol " dedi .

Sakin mi olayım ? O adam Meriç'e neler yaşatmış sakin olayım he öyle mi ?

" Taha ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu ? Meriç neler yaşamış farkında değil misin ? "

Dediğimde bana " herşeyin farkındayım ama bu şiddetle olmaz " dedi .

" En az senin kadar ben de kızkardeşimi düşünüyorum onun üzülmesini istemem "

Bu sırada Meriçin cıvıl cıvıl olan sesi geliyordu " noluyor burada ? " demişti .

Onun sesini duyduğum için için kıpır kıpır hemde huzur dolu olmuştum ama o adam aklıma gelince içime bir öküz oturmuştu .

Rüzgar " birşey olmuyor güzelim " demişti ama gözleri kızarıktı .

Meriç merdivenin son iki basamağını da inip yanımıza gelirken rüzgarın önünde durdu .

" Ama gözlerin kızarmış abi "

Rüzgar " yanlış görmüşsün " derken burnuna hafifçe parmağıyla vurdu " minik fare " dedi .

Meriç kıkırdarken Mert " benim futbol antremanım var " derken yerinden hızlıca kalkmış Meriçle göz teması kurmadan gitmişti .

Aslında Meriçi görürse ağlayacaktı Meriç'e iyi olması için yalvaracaktı onu dertlerini bildiği için üzüleceğini biliyordu bu yüzden andan kaçıyordu .

Meriç " ee bu niye poposuna tekme atmışlar gibi uçtu " dediğinde gülmeye çalırarak " bizim haylazı biri futbolda yenmiş ondan hırslı biraz " diye birşeyler uydurdum .

Taha " Meriç " derken asla gözlerini Meriç'ten ayırmıyor onun hareketlerinin izliyordu .

" Efendim sümüklü "

Özkaya AilesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin