23. bölüm

17.8K 881 725
                                    

Selaaaammm

Eğer böyle yorumlar gelirse benim daha çok bölüm yazma isteğim geliyor teşekkürler

İstek sahne ?

Herşey Yolunda mı?

Sizleri seviyorum ve Rüzgar aşkımı onların eline bırakacak kadar düşmedim 😌

Hadi bölüme geçin yavru kurtlarım .

Babamın ablam ve bana hitap ettiği gibi bende size ediyorum 😋

*

Rüzgarın ağzından

Gözlerimi yavaş yavaş açtığımda ellerim ve ayaklarımın bağlandığını hissettim .

Gözlerimi çok açamıyordum çünkü birden ışık vurması gözlerimi kör ediyor gibiydi .

Tuğçe'nin sesini duyuyordum .

" Sonunda uyandın mı ? "

Ona alayla bir cevap verdim sonuçta onun bir Orosbudan farkı yoktu ne haltlar yediğini biliyordum .

Evet bir kadına bu hitap çok ağır bir hitap bu lafı kimseye söylemem nolursa olsun ama bu kadın kardeşime ne çektirdiyse cezasını alacaktı .

" Uyanmamış gibi mi duruyorum ? "

Yakınıma gelip bir ayağını yukarıdaki yüksekliğe koyup eğildi .

Saçlarımı tutup geriye doğru çekince " bana bak benimle düzgün konuşsan iyi olur yoksa bu lanet yerden ölün bile çıkmaz " dedi .

Elini saçlarımdan çektiğinde yine bir alayla " bebeğim buraya bunun için geldim zaten ben bile bile kendim tuzağa geldim " diyip göz kırptım .

Tuğçe " KES ARTIK " diye bağırdı .

" BANA BAK KARDEŞİME NE YAŞATTIYSAN SEN DE O PİÇ PATRONUN DA CEZANIZI ÇEKECEKSİNİZ DUYDUN MU BENİ ? "

Bende ona bağırarak karşılık vermiştim .

Onurla biraz araştırma yapınca bu piçlerin neler yaptığını öğrenmiştik ve öyle sinirlenmiştik ki .

Küçücük kız kardeşim , Meriç .

Tuğçe pis bir kahkaha atıp " sence buradan kurtulma ihtimalin var mı ? " diye sordu .

Yapmaya çalıştıkları şey bana zarar verip Meriçi üzmekti ama bunu başaramayacaklardı .

" Büyük konuşma istersen "

Tuğçe gülüp " sen fazla hayal görüyorsun Rüzgar " diyip gitti .

Hiçbir şeyden haberleri yoktu .

Meriç'in ağzından

Tuğçe karısı ve Rüzgar abim gittiğinden beri tam tamına 3 saat geçmişti ama Rüzgar abim hala dönmemişti .

Onur abimin yanına gidip " abi " dediğimde gözleri parlarken " efendim güzelim " dedi .

Bu sırada telefonda birşeylerle uğraşıyordu .

" Rüzgar abim hala dönmedi sen biliyor musun nerede olduğunu ? " diye sormuştum .

Bana göz kırpıp " sen bunları şimdi düşünme " diyip saçlarımı okşadı .

Özkaya AilesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin