Merhaba
Bölüme geçelim.
400 oy 300 yorum
Zaman kazanmak için sınır koyuyorum ama isterseniz doldurun QJCJWJKXFJWJJZJD
*
" Utanmıyor musunuz ? "
" Burada manitası olmayan kişiler var"
İçlerinden bir tanesi dönmüş Burağa bakıyordu. " Hele sen nispet mi yapıyorsun oğlum sinemada ? " dedi.
Başka bir tanesi " doğru diyorsun kardeşim gittiğimiz her yerde sap olduğumuz yüzümüze çarpılıyor" dedi.
" Utanmazlar "
" Birde içli içli öpüşüyorlardı "
" Arif benim ne zaman sevgilim olacak "
" Arif ben gay miyim? "
Şu an ne mi yapıyorduk Allah'ım ben artık çıldırmak üzereydim gerçekten arkamıza dönmemiz ile üç kızgın boğa görmemiz bir olmuştu.
Çünkü tanımadığımız bu üç çocuk bizi dövecek gibi bakıyorlardı. Önlerinde öpüştük diye yaşları ise on beş falan olması lazım.
Büyük rezillik.
Burağa baktığımda salak salak gülüp benim telaşlı halimle dalga geçiyordu.
" Burak çarparım oğlum seni " dedim.
Manyamış bu ya.
" Ama çok güzelsin Meriç " dedi.
" Oğlum ben hiçbir şey yapmasam bile sen bana çok güzelsin diyorsun manyadın mı ? " diye sordu.
" He manyadım ama sana manyadım hadi çıkalım buradan " dediğinde elimi tutuyordu.
" Çıkın tabi çıkın "
" Bir de dışarıda öpüşün"
" Vurun yüzümüze"
Burak çocuklara dönüp " ne istiyorsunuz abiciğim ben sizin yaşınızda mahallede futbol oynuyordum ne karı kızı Allah aşkına" demesiyle bir kahkaha attım.
Burak ne gülüyorsun derecesinde bana dönerken " Burak yaşlı değilsin kendine gel " dedim kahkahalarımın arasından.
Burak elimi tutup çocukların konuşmasına izin vermeden beni kendiyle sinema salonundan çıkarttı.
" Allah Allah " dedim.
Durduğumuzda bir anda ellerini yanaklarıma koyup dudağıma ufak bir öpücük kondurdu sonra bana kocaman sarıldı.
Sırtına vurup " sende baya iyi alıştın Burak " dedim.
" Ah kızım ne vuruyorsun ya "
Sitemle " sus ben haklıyım " dedim.
Burakla beraber alışveriş merkezinden çıkarken Burağa dönüp " Burak biz bir haftalığına Karadeniz'e gidiyoruz annemin memleketine " dedim.
Burağın yüzü düşerken" ben napacağım sensiz " diye sordu.
Ee ben bunu yerim ama.
Aslında annemle babam önden gidecekti ama daha hala tanışmadığım anneannem bizi yalnız bırakmamaları konusunda baya ısrar edip bizimle gelmelerini sağlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özkaya Ailesi
Teen FictionBence bir şans verebilirsiniz klasik abi kitabı işte hadi gelin yavrularım okuyacak abi kitabı yoksa sizi bekleriz içeriye 😋