Merhabaaa
Bölüm için çok bekletiyorum bunun farkındayım daha az sürede bölüm atmaya başlamak istiyorum
Sizleri seviyorum yorum yapmayı unutmayın
Hadi bol gülmeli bir bölüm olsun
Hadi bay
😋
Misafirler içeriye geçtiğinde kadının adı Mihriban , adamın adı Kemal çocukların adı ise Bilge ve Demirdi .
Demir olan çocuk sürekli bana bakıp sırıtıyordu hayır herkesin içinde gel bana bir tane çak diyor .
Çok sürmeden kapı bir daha çaldı annem , babam , ben ve Onur abim kapıya doğru gittik .
Bu sefer 3 erkek çocuğu bir anne ve bir baba daha girmişti .
Oğlum burada neden herkes erkek ?
Annem " hoşgeldiniz Esma " dedi .
Esma hanım " hoşbulduk Nur sizde hosgelmişsiniz " diyip anneme kocaman sarıldı .
Adam ise babama hitaben " ooo kimleri görüyorum annem abin geldi dedi bende koşa koşa geldim " diyerek babamın üstüne atladı .
Evet bildiğiniz babamın üstüne atladı .
Babam " kemiklerim kırıldı benim en küçük arıza kardeşim Mithat " diyerek Mithat amcamın sırtını sıvazladı .
Demen en küçük amcam .
Mithat amcam beni görünce " kız cimcime sen benim yeğenim misin yoksa ? " dediğinde başımı salladım .
Bana doğru gelip bana da kocaman sarıldı .
" Abi bu kız benim gibi ya " dediğinde neyden bahsettiğini anlamamıştım .
Onur abim " rahat takılmayı seviyor amca " dedi .
Sonra anladım ki giydiğim eşofmanlardan bahsediyorlardı çünkü Mithat amcamın da üstünde bir eşofman takımı vardı .
Babam araya girip " sümsük gibi yapışma kızıma " diyip beni amcamdan ayırdı .
Ateş içeriden " baba siz mi geldiniz ? " diye sorunca annesi Esma teyze " oğlum sen nerdesin ? Biz seni aramaktan yorulduk sen kaçmaktan yorulmadın be oğlum " diye homurdanmaya başladı .
Ateş kapıya doğru gelirken " aman annem benim , beni özlemiş mi " diyip annesine sarıldı .
Bu sırada erkek çocuklar annem ve babam ile sarılıyordu .
Babam " hadi içeri geçelim" dediğinde
Erkek çocuklardan biri Ateşe hitaben " abim annemi bırakabilirse içeri geçeceğiz " dedi .Ateş " kıskanma Uraz kıskanma oğlum " diyip benim Can'a yaptığım gibi o da Uraz'ın saçlarını karıştırdı .
Bu sırada Onur abim bir kolunu benim omzuma atmıştı bende bir elimi onun beline sardım .
İçlerinde büyük olduğunu düşündüğüm adam " Onur 1 hafta burdaymışsınız " dediğinde abim " burdayım Azad burdayız kardeşim ' deyip birbirlerine gülümsediler .
Adının Azad olduğunu öğrendiğim kuzenim bana hitaben elini uzatıp " ben Azad Ateşin abisiyim " diyerek kendini tanıttığında boşta olan elimi uzatıp elini tuttum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özkaya Ailesi
Teen FictionBence bir şans verebilirsiniz klasik abi kitabı işte hadi gelin yavrularım okuyacak abi kitabı yoksa sizi bekleriz içeriye 😋