17. bölüm

22.2K 1.2K 551
                                    

Selaaaaammmm

Ben geldim

Napıyorsunuz ?

Yorum istiyorum .

Yorum istiyorum.

Yorum istiyorum.

Yorum istiyorum.

130 oy 50 yorum

Sınır koymak istemiyordum ama gerçekten kitabın çok kötü olduğunu düşünmüyorum illaki kötü olan yerleri vardır .

Biliyorsunuz ki ben bugüne kadar yayımlandığım bölümleri 2 güne bir atıyordum hatta bazen yeni bölüm istediniz diye hemen ozaman yazıp atıyordum .

Biraz değer istiyorum sadece 😋🥺

*

" Mert gay mıymış? "

Babamın bahçeye girişiyle ve dediği şeyle herkes kahkaha atmaya başlamıştı bile .

Mert " baba sende iyice bana benziyorsun " diye sitem etti ulan salak herif sen babana benziyorsun o sana değil .

Umut abim " yavrum sen babama benziyor olmayasın " derken hem benim iç sesime tercüman oluyordu hemde Mert'in yanağından makas alıyordu .

Rüzgar gözlerini bölertip " Mert biz şakalaşıyoruz ama sen ciddi değilsin değil mi oğlum ? " dedi .

Aha yaktılar çocuğumun başını ben nerelere gideyim Rüzgar oğlum .

Mert abime dönerek " ee ama yuh abi benim bir kızdan hoşlandığımı sen biliyorsun bu soruyu nasıl sordun ? " dedi şaşkınca .

Ben , Taha , Umut ve babam aynı anda " MERT BİR KIZDAN MI HOŞLANIYOR " dedik .

Mert pot kırmış gibi dudaklarını dişlerken Onur " kimmiş bu kız ? " diye sordu ciddiyetle .

Aman sen zaten hem ciddi ol , iki dakikalık güldün ya incilerin dökülecek çünkü .

Mert " Abi sende mi ? " dedi .

Babam koştura koştura Mert'in yanına gelirken " ulan madem sevdiğin bir kız var bize niye söylemiyorsun gidip kızı isterdik " dedi .

" Baba çocuk daha kızla sevgili bile değil ne istemesi "

Benim dediğim şeyle babam kafasını bana çevirip " doğru söylüyorsun kız " dedi .

Tabi doğru diyorum baba ben senin kızınım unuttun mu ?

Taha " biz ne konuşuyoruz Allah aşkına Mert'in daha olmamış sevgilisini mi ? " diye sordu aniden .

Mert Tahaya bakarak " kıskandın değil mi ? Hadi itiraf et korkma ikizim ama ikizim olmayan ikizim  hadi söyle " dedi .

Mert gerçekten deli bir çocuksun .

Taha yerden eline aldığı çimleri daha doğrusu otları Mert'e attı daha doğrusu atmaya çalıştı çünkü atar atmaz otlar yarı yolda yere kapaklanmıştı .

Taha'nın bu haline Umut abim " Yavrum ilkokul çocuğu değilsiniz " diyerek onlarla dalga geçmişti .

" Niye bazen biz de öyle davranmıyor muyuz ? Ne çabuk unuttun daha iki gün öncesini Umut "

Rüzgar abim geri durur mu anında lafı yapıştırıyordu ulan Rüzgar ulan Rüzgar .

Umut abim " aman sende lafını hiç esirgeme zaten " derken Onur abimin yanına oturuyordu .

Özkaya AilesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin