15. bölüm

27.4K 1.1K 446
                                    

Merhaba bebeklerim resim ödevim yarın ingilizce sınavım da var ama ben burada size bölüm yazıyorum şuan en fazla 1 saate yazarım .

Bölümler karışmış dikkat okuyun .

Yorum istiyorum .

Yorum yapmak istemiyor olabilirsiniz ama tepkilerinizi merak ediyorum gerçekten siz yorum yazmadığınız için ben hikayemin sıkıcı ilerlediğini düşünüyorum .

Sizler yorum yaparken ben yorumları okuyup gülüyorum çünkü iyi yorumlar çıkıyor ama yorum sayısı az olunca gerçekten boşa yazıyor gibi hissediyorum .

Bu hikayeyi daha önce yazmıştım fakat hem olaylar saçma hemde güzel ilerlemiyordu düzenlemeye aldım ve şuan bana göre güzel ilerliyor .

Yorum istiyorum .

Sizleri seviyorum .

Bölüme geçelim

*

" Çocuk mu yapıyorsunuz ? "

Kafamı kaldırırken kapıdan ağzı bir karış açılmış sarı saçları dağınık bize şokla bakan Tahayı gördüm .

Hadi ama yine mert gibi davranmaya başladı bu kabuslu rüyalarım mısınız siz benim Allah aşkına ya ?

" Ne diyorsun aptal herif "

Taha hemen yanıma gelip iki yanağıma elini koyup yakalarımı büzüştürdü şuan kesinlikle balığa benziyordum .

" Yavrum eğer zorla seni burada tutuyorsa bana anlat "

Ne diyor bu denyo herif yine .

Burak " ayıp olmuyor mu Taha " dedi .

Burak sende mi burdaydın ya ee ben seni burada sanmıyordum ne arar geldin tahadan aklım uçmuş ya .

Taha'nın ellerini yüzümden çekip " oğlum sen mal mısın ? Senin okulda falan olman gerekmiyor ya ? " diye soludum .

Taha tam cevap verecekken kapıdan biri " TAHA MERİÇ BU SEFER CİDDEN HAMİLE Mİ ? " diye böğüren birini gördüm .

Ee oha ama .

Mert yanıma gelirken artık sabrımı zorlamıştı onun üstüne doğru gidip " ulan salak herif daha yaşın 17 , 17 " dedim .

O salonda çoktan kaçmaya başlarken Burağın ve Taha'nın bizi izlediğini biliyordum .

Mert " ama yavrum bu Taha benim aklımı bulandırıyor " dedi .

Onun peşinden koşarken daha fazla hızlı koşmaya başladım ve arkasından bağırdım şerefsiz hızlı koşuyordu .

" APTAL 3 TÜR AYNI İMAYI YAPIYORSUN "

Mert ellerini yukarı kaldırıp durdu arkasından yavaşça bana döndü hemen onun üstüne atladım .

Beni yine tutamamıştı yere kapaklanmıştık hatta ben yeri öpmüştüm  , Burağı öpebilirdim .

Yerden kalkacağım sırada bir el uzatılmıştı damarlı elin sahibine baktığımda bunun Burak olduğunu gördüm .

Elini tutunca beni rahatlıkla kaldırdı .

Burak ellerin neden bu kadar güzel Burak ?

Özkaya AilesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin