16 . bölüm

19.8K 1.1K 344
                                    

Merhabaaa

Bölümler karışmış olabilir o yüzden dikkatli okuyun .

Sizleri seviyorum .

Hikaye nasıl gidiyor ?

Ben zaten her gün bölüm atıyorum ama yorum sayısına ve oy sayısına baktığımda çok az .

Tamam hikakeyi beğenmiyor olabilirsiniz ama madem yeni bölüm attığımda okuyorsunuz ozaman hikayeyi beğeniyorsunuzdur .

Yorum istiyorum.

Sahne aralarına yorum .

Sizlere soru soruyorum bölüm bitince oraya bile cevap vermiyorsunuz .

Ben bu hikayeyi sadece kendim değil sizlerle yazıyorum .

Lütfen emeğime biraz karşılık verin .

😋🧡

*

Karşımda gördüğüm kişi ile donup kaldım .

Rüzgar abim anında ayağa kalkıp önüme gelirken annem yanıma doğru gelip " bebeğim eski bir akrabağanmış öyle dedi " dedi .

Akrabağa mı ?

Bu adam bu psikopat adam benim dayımdı şimdi elini kolunu sallaya sallaya buraya nasıl geliyordu .

O bana geçmişi hatırlatmaktan zevk alıyordu bu durumumu sadece Rüzgar abim biliyordu babam eğer bu durumu duysaydı bırakın evden içeri girmeyi şehirden içeri bile giremezdi .

Madem oyun istiyordu ozaman ona oyunun alemini yaşatacaktım onun beni kendisiyle yıkamayacığını ona kanıtlayacaktım .

Yüzüme sahte bir gülümseme koyup Rüzgar abimin arkasındayken " AA dayı sen mi geldin ? " dedim .

Sen dayı bile değilsin sokaktaki köpek bile senden daha çok dayı olurdu bana aşağılık herif .

Dayım kollarını açarak bana doğru gelirken korkmuştum ama belli etmemeye çalışıyordum .

" Gel bir sarılayım canıma "

O iğrenç sesi artık benim midemi bulandırıyordu .

Rüzgar abim bir kolumu tutup beni hala arkasında tutarken " geri bas almayayım ayağımın altına seni " diye soludu .

Onur Rüzgar abimin bu tavrına hayretler içerisinde bakarken babam " ayıp olmuyor mu oğlum ? O Meriç'in dayısı " dedi .

Rüzgar abim alaylı bir gülümse ile " pabucumun dayısı bu adam Meriç'e " dedi ama devamını getirmedi .

Arkasını dönüp bana sarıldı " özür dilerim onun buraya geleceğini bilmiyordum sen iyi misin ? " diye kulağıma fısıldadı .

" Onunla oynamak istiyorum abi zor olacak hemde çok zor ama beni yıkamayacağını görmek istiyorum "

Rüzgar abim kafasını sallarken saçları boynuma düşüyordu .

Geri çekildiğinde sahte bir gülümseme ile salondaki koltukları gösterirken " buyrun dayısı " dedi .

Yönümı salona çevirdiğimde burağın anlamaz bakışları ile bana baktığını gördüm , mert ve Taha ise bir kenara çekilmiş olanları izliyordu .

Özkaya AilesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin