46. bölüm

8.8K 518 190
                                    

Merhabaaaaa

*

"Hayır Meriç sen beni dinlemiyorsun"

"Burak beni delirtme ben seni dinliyorum"

Burak derince bir nefes alıp verirken "tamam Meriç burnunun dikine git tamam mı?" diye sordu sitemle.

"Olur Burak burnumun dikine giderim"

"İşte bundan bahsediyorum bizden olmuyor kardeşim ben çoluk çocukla uğraşamam hiç kusura bakma."

Bak sen paşama.

"Asıl ben bebeklerle uğraşamam fikirlerime saygı duymayan biriyle hele hiç olmam."

"Meriç abartma."

"Abartan sensin Burak"

Burak birden gülmeye başlarken tehlikenin geçtiğini fark ettim. Burağın kuzeni bizi dinliyordu. Kuzeni Dila beni sevmiyor ve bizi ayırmak için her yolu denemişti hala da deniyordu ama Burak ona kavga ettiğimizi gösterirsek bizi sık boğaz etmekten vazgeçer diyince kavga eder gibi yapmıştık.

"Lan gitti mi?"

Burak hala gülerken "gitti yavrum" dedi tatlı bir sesle.

Ulan Allah'ın fahişesinin sesi bile güzel.

"Meriç güzelim bugün buluşuyor muyuz?"

Bugün çok işim vardı.

"Kırtasiyeye gidip test kitabı almam gerekiyor ordan sonra onur abimin yanına uğramam gerekiyor ordan sonra ise Umut abim beni kaçıracakmış öyle söylüyor Can'ı söylemiyorum bile akşam beni rehin almayı düşünüyormuş Mert ve tah-" derken sözümü kesti götoş.

"Yavrum bu ne böyle?"

Burak sinirle "şimdi nerdesin sen?" diye sorunca "Rüzgar abimle hastanedeyiz" dedim.

"Tamam bekle orda geliyorum" diyop yüzüme kapattı.

Lan bu çocuğa nolmuş mağara adamına dönmüş iki günde.

Ayyy benim şapşal kıvırcığım ya.

"Meriç burda mısın?"

Kapıdan abimin sesi gelince "burdayım" diye seslendim.

Kapıyı açıp içeriye girerken "bebeğim benim biraz daha işim var sonra çıkarız olur mu?" diye sordu.

Kafamı salladım. Ee Burağa nolucaktı?

Abim alnımdan öpüp "ortalığı karıştırma" diyip burnuma hafifçe vurdu parmağıyla.

Sonra ise odadan çıktı.

*

Kıvırcığım arıyor.

"Efendim"

Burak nefes nefese "nerdesin sen kızım?" diye sordu.

Bu gerizekalı niye bana bağırıyor.

"Abimin odasındayım Burak"

Burak "bekle geliyorum" diyip tekrar yüzüme kapattı.

Özkaya AilesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin