31. bölüm

13.1K 839 596
                                    

Selamlarrr

/• Oturup ağlamak istiyorum çünkü cidden yazamıyorum aklıma sahne gelmiyor

• Bana biraz fikir verir misiniz bebeklerim

• sizleri seviyorum

• bölüme geçelim

• yorum atın demeyeceğim artık çünkü o kadar bölüm dememe rağmen sadece okuyup geçiyorsunuz yıldıza basmak zor değil ayriyetten bir kaç sahne arasına da düşündüklerinizi yazmak da zor değil artık demeyeceğim çünkü ben yazsam da siz zaten yorum atmıyorsunuz ve oylamıyorsunuz ;)

Yorum atanlara sözüm yok aynı zamanda oylayanlara sizler benim göz bebeğimsiniz çünkü sizin sayenizde bu hikaye bu kadar büyüdü teşekkürler bölüme geçelim.

😋

Onur'un ağzından

Evden çıkar çıkmaz Bu Fuat denen [ unutanlar için Meriç'in eski dayısı ] şerefsizin yanına gelmiştik .

Ben yüzünü bile Görmeye tahammül edemiyordum çünkü o kadar midemi bulandırıyordu ki Meriç'e yaptıklarını ona fazlasıyla ödetecektim .

Umut kapıda beklemeyi tercih etmişti daha sonra bize katılabileceğini söylemişti ama uzun bir süredir ortalıkta yoktu açıkçası .

Babam her zaman sakin kalmayı tercih etmişti babamı sinirlenirken nadiren görüyordum ama Meriç hayatımıza girdiğinden beri Meriç'in yaşadığı şeyler yüzünden tam bir sinir makinesi olmuştuk .

" ULAN PİÇ HERİF "

Babam Fuatın karnına bir tekme daha attığında Fuat karnını tutarak kan kusuyordu .

Babamı tutmuyordum , tutmak istemiyordum çünkü bu piç kurusu her şeyi fazlasıyla hak etmişti .

Fuat gülerek " aaa Mehmet Meriç çok güzel bir kız onu kim arzulamaz ki " dediğinde artık daha fazla gülüyordu .

Ve bu benim bardağımı taşıran son nokta oldu .

Babama kalmadan onu ayağa kaldırıp yüzüne yüzümü gömdüm ve ard arda yüzüne yumruklar indirmeye başladım .

Sakince konuşmaya özen gösterip benim için ne kadar da zor olsa heceleye heceleye ona anlatmaya çalıştım .

" Meriç'e ne yaşattıysan sana hepsini fitil fitil bur-nun-dan ge-ti-re-ce-gim " dedim ve yüzüne bir yumruk daha attım .

Babam " SEN HAYATIMDA GÖRDÜĞÜM EN PİSLİK EN LEŞ ADAMSIN " deyip yüzüne tükürdü .

" Bu daha hiç bir şey bu senin iyi günlerin duydun mu beni FUAT ŞAHİNDAĞ BU SENİN İYİ GÜNLERİN BU GÜNLERİN İÇİN DUA ET " diye adeta kükredi .

Babam daha fazla dayanamıyordu .

Bana dönüp " Onur ben Meriç'in yanında olmak istiyorum " deyip gitmek istediğini belirtti .

Gözlerimi kapatıp açarken " git baba bende arkandan geleceğim hemen" dedim sadece .

Babamın gözleri dönmüştü saatlerce Fuat adisini dövmekle uğraşıyordu .

Bu adamı bu hale bu şerefsiz getirmişti .

İçimden Meriç diye geçirdim .

Özkaya AilesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin