42. bölüm

10.9K 661 280
                                    

Selamlar

Nabersiniz ?

Bölüme geçelim.

25/08/2022 saat 04.39

INSTAGRAMDAKİ HALA BOŞ KARAKTERLER VAR GELMEK İSTEYEN VARSA BANA YAZSIN.

*

Birden o evden bir kızın çıkmasıyla " baba , baba testim kırıldı" diye yerinde zıplıyordu.

Kıza baktığımda aslında çirkin bir kız değildi kimse çirkin olamazdı sadece kendine bakmadığı için çirkinmiş gibi görünüyordu.

Mert dehşet içinde " ananı avradını naptım lan ben ? " diye söylerken Can " ben söyledim sakalım yok ki sözüm dinlensin " diye cevap vermişti.

Ben şahidim Can baya da uyardı ama dinlemedi. Arkadaş gazla çalışıyorda.

Mert sırıtan İdris'e dönerken kız çoktan Merti görmüştü.

" Baba , baba bu çok yakışıklu " diye hala yerinde zıplıyordu.

Ben ve Can duruma gülerken Mert İdris'e " ula ben sana göstermeyeceğim mi he ? Hep senin yüzünden" deyip kafasını İdris'e gömdü.

Can " Allah aşkına abi müstakbel karın akşam seni istemeye gelecek " derken gülüyordu.

Bu dediğine bende gülerken aklıma Taha abim geldi. Baya üzülürdü.

Mert " bana bak Can kendini si- " bana bakıp " sevdirtme" deyip kafasını çevirmesiyle yanı başında hangi ara yanımıza geldiği bilmediğimiz kızla kala kaldı.

" ALLAH "

Kız cilveli cilveli abime bakıyordu.

Mert yanıma gelip arkama saklanırken Can " ula abi noldi gemulerin mi battu ? " diye sormasıyla ben gülmeye başladım.

Yere yatacaktım çünkü karnım baya ağrımıştı ama Mert bırakmıyordu ki yatayım.

" Can oğlum önce seni sonra ha bu idris'i döveceğim "

" Kocacuğum kocacuğum sakin ol " derken Mert arkasına bile bakmadan " ANNE !! ANNECİĞİM ! BABA ! " diye anneannemin evine koşuyordu.

Kız İdris'e dönüp " ha idrus yarın akşam asiye analara geluruz haber verursun" deyip seke seke eve girdi.

Tövbe yarabbim o neydi lan?

Biz Mert'in peşinden koşarak giderken Mert hala " BABA DAMAT OLUYORUM GEL KURTAR BENİ " diye bağırıyordu hala.

Az bir mesafe kalınca arkasını dönüp bizi görünce yavaşladı.

" Mert ! "

Mert ve beni duyunca yerinde durup " ne var Meriç? Damat mı olacağım kızım ben ? " dedi.

Aklıma bir şey gelince üzgün ifademle Mert'in yanına yaklaşırken bir elimi omzuna koyuyordum.

Sonra haylazca sırıtırken Can kahkaha atmaya başlamıştı.

Sanırım neyden bahsedeceğimi anlamıştı.

Mert bana şaşkın gözlerle bakarken " MERT HAMİLE OLACAKSIN ARTIK " dememle Mert gözlerini bölertip " ANNE ! " deyip koşmaya başladı.

Can " naptın kızım şimdi bu korkusundan uyuyamaz " demişti.

" Çeksin cezasını gazla çalışıyor" diye cevap verdim.

Özkaya AilesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin