Merhabalaaaar
Yorum istiyorum
Aklıma sahne gelmiyor
Benim bir gün sonra sınavlarım başlıyor ve ben buraya gelmeiş bölüm yazıyorum .
Yorum yazmayı unutmayın
Bu bölümde ne olacak bende bilmiyorum bölümleri sildim şimdi ne halt yazacağımı bilmiyorum .
Hadi bays bölüme 🥵
🍓🤎🪐🌈🌴☀️🍞
Karşımda gördüğüm kişi ile donup kalktım .
Şuan çok sinirlenmiştim Bu adamın burada ne işi vardı Karşımda dayım sandığım adam pişkin pişkin suratıma bakıp gülüyordu .
Ben ise hiç bir tepki vermeden ona bakıyordum
Hayattan beklentilerim o kadar düşmüştü ki ben herşeyi unuttukça geçmiş karşıma çıkıp canımı yakmaya devam ediyordu .
" Meriç hadi gidelim "
Can'ın sesini duydum ama hiçbirşey demedim , diyemedim, hareket edemedim . Yerimden ayrılamadım .
Elimi yumruk haline getirip iyice sıktım .
Koluma birinin dokunması ile bir adım geriledim .
Can " iyi misin ? " dedi .
Canı umursamadan üstümdeki sırt çantamdan kurtuldum İçindeki ilaçlarımı alıp içmeye başladım yoksa burda sinir krizi geçirecektim .
Şuan kabusta olmalıydım ve ilaçlarımı içince bu kabus biticekti .
O kadar hızlı o kadar hızlı hareket ettim ki yürüyen insanlar bana sanki bir deliymişim gibi baktı .
Koluma tekrar birinin dokunması ile kolumu tutan kişiden kurtuldum.
Kafamı kaldırdığımda o hala orada bana gülerek bakıyordu.
Can " Meriç iyi mi- " demesine izin vermedim ve o aşağılık pisliğe doğru yürüdüm .
" Senin burada ne işin var ? "
" Senin benim karşıma çıkmaya ne hakkın var ? "
Dayım sandığım o aşağılık pislik gülmeye devam etti ve konuşmaya başladı .
" Yeni ailen ile yaşamaya başlamışsın canım seni görmek istedim sadece bu kadar "
Senin canını sikeyim orosbu çocuğu piç kurusu .
Bu adamın saçını başını yolmak istiyordum şuan gerçi ben sen ona da layık değilsin ya .
" Görüyorum ki baya iyiymişsin daha da güzelleşmişsin " dedi ve beni baştan aşağıya süzdü.
Midem bulanmaya başlamıştı bu pis konuşmadan sonra aşağılık herif .
Kafasının ortasına bir tane patlatmamak için zor duruyordum .
Birde gelmiş pişkin pişkin konuşuyordu insan da biraz utanma olurdu ?
Seni de bir kadın doğurdu bir kız kardeşin var sen nasıl böyle birşey yapabiliyorsun aklım almıyor .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özkaya Ailesi
Teen FictionBence bir şans verebilirsiniz klasik abi kitabı işte hadi gelin yavrularım okuyacak abi kitabı yoksa sizi bekleriz içeriye 😋