Hellooo !
Beni özlediniz mi bebekler ?
Ben sizi çok özledim .
Vallahi o kadar yorulmuşum ki bu yıl sadece uyudum .
Bölüme geçelim .
🤎
*
Güne Efe tarafından uyandırılarak uyanmıştım benim kıvır kafam . Yanaklarından öperken ellerindeki poşetler dikkatimi çekmişti .
" Bunlar ne oğlum ? "
Efe kocaman gülümseyerek " ekmek almaya gidiyordum senin şu sorunlu abin tarafından köşeye kıstırıldım bana aynen şöyle dedi ' kıvır bunları Meriç'e ulaştırıyorsun abiciğim ' " dedi .
Ben kahkaha atarken bunun Mert olduğunu anlamak zor olmasa gerek .
Efenin yatağından kalkıp perdeyi açtım ve gördüğüm manzara gerçekten benim için çok değerliydi .
Hala burdaydılar .
Mert ve Taha örtünün üstünde sarılarak uyuyor , Can arabanın açık kapısından ayakları dışarı çıkmış bir şekilde uyuyor , Rüzgar abim ise arabaya yaslanmış doğruca buraya bakıyor .
Efe " ben aşağıdayım Meriç bir ihtiyacın olursa beni çağır ve kapını kilitle seni rahatsız etmesinler " dedi .
Kafamı salladığımda Efe odadan çıkıyordu .
Tekrar abime döndüğümde bana gülümseyerek bakıyordu , telefonum çalınca hemen açıp konuşmaya başladım .
" Abi ? "
Rüzgar abim " bebeğim iyi misin ? İyi uyudun mu ? Bir problem çıktı mı ? Seni çok merak ettim bütün gece " dedi .
Bu endişesi beni gülümsetmişti ben gülümseyince Rüzgar aşkım da gülümsemişti .
" İyiyim ben abi hem Efeye sarılarak uyudum "
Rüzgar abim tek kaşını kaldırıp " demek efeye sarıldım bunun geri dönüşünü alırım ama biliyorsun değil mi ? " dedi .
" Tabi ki biliyorum oğlum "
Rüzgar abim gülümserken arkasında gördüğüm görüntü benim kahkaha atmama neden olmuştu .
Taha ve Mert kollarıyla kalp yapmış Can ise ellerini kaldırıp o kalbin içinden bana bakıyorlardı .
Hemde tam abimin arkasından .
" Ne gülüyorsun cimcime ? "
" Abi arkana bak "
Rüzgar abim arkasına bakıp " Bismillahirrahmanirrahim noluyor oğlum bu ne hal ? " dedi .
" Ne var abi Meriç'e olan sevgimizi gösteriyoruz sende Can'ın yanına gel hemen " dedi Mert .
Rüzgar abim sabır çekip önüne döndü .
Benimle konuşmaya devam ederken telefondan Taha'nın sesi geliyordu .
" Abi hoparlörü açsan da bizde kardeşimizin sesini duysak " dedi sitemle .
" Aman iki dakika huzur yok " diyip hoparlörü açtı abim .
Can " mercimek kafalı napıyorsun gönderdiklerimizi yedin mi ? " diye sordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özkaya Ailesi
Teen FictionBence bir şans verebilirsiniz klasik abi kitabı işte hadi gelin yavrularım okuyacak abi kitabı yoksa sizi bekleriz içeriye 😋