28 . bölüm

14.2K 784 709
                                    

• selaaamm

• yorumlarınızı okurken eğleniyorum

• bu yüzden yorum yapın lütfen

• sizleri seviyorum

• istek sahne ?

• hadi bölüme geçelim .

• aklıma fikir gelmiyor bana fikir verin lütfen .

😋🦕

Burağın buraya geliyorum demesinin üstünden yarım saat geçmişti .

Ben hala ne yapacağımı düşünürken odamın kapısı açıldı .

Annem gelmişti .

" Günaydın bebeğim "

" Günaydın anne "

Annem yanıma gelip " kıyafetlerini hazırladın mı güzelim ? " diye sordu .

Anneme anlamayan gözlerle bakarken bana " gidiyoruz Meriç buradan " diye bir açıklama yapmıştı .

Dün babamın sabah ailemi alıp gideceğim dediğini duymuştum .

Kafamı salladım .

" Yardım etmemi ister misin ? "

" Hayır teşekkür ederim anne " deyip ona gülümsedim .

Annem çıktıktan sonra kapıyı gürültülû bir şekilde biri açtı , kapıya baktığımda Mert gülerek içeriye girmişti .

" Oğlum sen psikopat mısın ? Amacın ne senin ? " dedim .

Mert kahkaha atarak yatağımın üstünü oturdu bende fazla ses gitmesin diye kapıyı kapattım .

" Sen Burağa ne dedin ? " diye sordu kahkahaların arasından .

Mert'i mi aramıştı ?

" Ne dedi sana Mert ? "

Mert sakinleşip " bana diyor ki konumunuzu atın diyor oraya geliyorum diyor Meriç'e orada bir sümsük yapışmış diyor " dedi .

Ah Burak ah .

" Of mert demirin sesini duydu "

Mert gözlerini bölertip yanıma gelirken " Ney ? Demiri odaya mı attın yoksa ? " dedi .

Bende aynı şekilde önce gözlerimi bölertip daha sonra kaşlarımı çatarak cevap verdim .

" Salak herif ne diyorsun sen ? Pencereme taş attı bende camı açınca sesini duydu "

Mert anlamış gibi kafasını salladı sonra gülmeye devam etti .

" Bak oğlum gülüp durma "

Mert gülerek odadan çıktı . Ee neden geldin niye gidiyorsun ?

Kanser oluyorum ben burada arkadaş .

*

Mithat amcanın konağına gidiyorduk bugün Ayla yengenin ve Kenan amcanın çocukları gelecekmiş .

Valide Hanım'ın konağında bir sıkıntı çıkmasın diye orada toplanacakmışız bizde Mardin'den gidene kadar Mithat amcagilin konağında kalacakmışız .

3 araba gidiyorduk .

Annem , babam , ben , Ateş ,Can ve Uraz bir arabada , Onur , Rüzgar, Umut , Azad abi bir arabadaydı .

Özkaya AilesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin