25. bölüm

17.3K 809 438
                                    

Merhabalar

Nasılsınız ?

Napıyorsunuz ?

Yorum İSTİYORUM lütfen .

Yavru kurtlarım bölüme geçelim.

😋💗

Kapı açılmıştı .

Salonun ışıkları yandığında içeriye babam ve annemin geldiğini gördük .

Annem şok olmuş bir şekilde hem bize hem ortalığa bakıyor çünkü korkarken gerçekten ortalığı dağıtmış olabilirdik .

Babam ise bizim neden bu halde olduğumuzu sorguluyordu .

Annem " ne oluyor burada ev savaş alanına dönmüş " dedi .

Annemi duyan babam " hadi mert ve Tahayı anlıyorum ama " derken can ve benim yanıma geliyordu .

" Size noluyor güzel yavrularım en best çocuklarım "

Dedi ve bir avcunu Can'ın yanağına bir avcunu benim yanağıma koyup okşadı .

Ben " vallahi baba her şey Taha'nın suçu bizi korkuttu " dedim .

Taha neye uğradığını saşırırken Mert " yalan söylüyor baba ilk can ve Meriç beni korkuttu olaylar sonra gelişti " dedi.

Can " ozaman sende gece yarısı Scooby doo izlemeseydin " dedi .

Annem " birbirinizi korkutarak mı eğleniyorsunuz ? Mehmet Allah aşkına biz bu çocuklarda neyi yanlış yaptık? " dedi .

" Hayır birlikte eğlenmek için film izleyin , sohbet edin neden böyle yapıyorsunuz ? "

Annemden böyle bir cevap beklemiyordum aslında hiçbirimiz beklemiyordu.

Bunu diyen genellikle babam olurdu .

Babam öksürük krizine girmişken annem " ben uyumaya gidiyorum ve siz dördünüz Burayı toplamadan hiçbir yere gitmiyorsunuz " dedi ve gitti .

Ben babamın yanına gidip " babam iyi misin ? " dedim .

" İyiyim 6 numara biraz şaşkınlık yaşıyorum sadece ananızdan "

Hepimiz gülmeye başlarken babam " gülmeyin ve ortalığı toplayın " dedi ve o da gitti .

Tahaya baktığımda " Eşşek herif senin yüzünden oldu her şey madem ağzına kan diye boya sürüyorsun ulan salak adam ozaman neden yerlere de boyayı sıkıyorsun " dedim .

Taha bana baygın bakışlarını gönderip " kızım sen salak mısın ? Ozaman nasıl gerçekçi olsun ? " diye sordu .

İçimizde en mantıklı olan Candı .

" Susun da şuraları temizleyelim "

*

Mert ve ben yeri silerken Taha ve Can ise ortalığı temizliyordu .

Mert'e " bak gördün mü bize en zor işi verdiler bu boyları biz nasıl çıkaracağız Tahaya bak iki yastık düzeltiyor " dedim .

Mert elindeki bezi yere atıp Taha'nın yanına gitti ve ensesine bir tane şaplattı .

Ben bu duruma bakarken Can bana bakıyordu .

" Ne ben bir şey yapmadım " dedim .

Can gözlerini kısarak hala bana bakıyordu .

Özkaya AilesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin