Selaaaammm
Yorum istiyorum
Oy istiyorum
Karakterlerimi sevin istiyorum
Bol vahşet , kan , korku istiyorum
Oylayanlar da yorum yapsa benim için çok iyi olur
Ama yazamıyorum anasını satayım
Neyse siz bana fikir verin
Açılın yoldan bizim yaşlı kurt geldi
Hadi bölüme geçelim .
🌴🪐☀️🍓🌈🤎
" Sondan bir önceki ? "
Mehmet Bey'in gelmesi ile yattığım yerden biraz doğrulmaya çalıştım .
Rüzgar hemen azarlar mooduna geçerken " kalkma daha serumun bitmedi " diyordu .
Mehmet bey hemen kapıdan yanıma doğru gelince arkasından da Mert , Taha ve Can girmişti .
Umut sanırım Onur'un peşinden gitmişti ortalıkta yoktu çünkü .
Onur en son küfür edip odadan ayrılıp gitmişti .
Mehmet bey " kız 6 numara birşeyin var mı ? " Derken bu esnada boynuma bakmıştı moraran boynuma .
" Ulan herife bak sen " dedi ve sonra oğullarına döndü " Ne dedim ben size ? " diye sormuştu .
Ne demişti ki ?
Mert cevap verip " Meriç'in kılına zarar gelirse bize dünyayı dar edeceğini söyledin baba " dedi .
Mehmet bey samimiyetten uzak bir gülüş sergiledi .
" Ulan oğlum benim neden sözüm geçmiyor bu evde yarabbim ben size birşeyi dedikten sonra neden tersini yapıyorsunuz siz ? "
Aman onlarda bilerek benim yanıma gelmemişlerdi sanki tamam daha erken bulabilirlerdi ama sonuçta isteyerek yapmamışlardı .
" Kızmayın onlara sonuçta isteyerek gelmemezlik yapmadılar "
Keşke daha erken gelseydiler .
Mehmet bey anında bana dönüp yanıma otururken " tamam güzel meleğim kızmam onlara " derken Taha gülmeye başlamıştı .
Arkasına Can ve Mertte Rüzgar ise sürekli beni kontrol ediyordu .
Taha " baba sürekli hanımcılık kazanıyordu şimdi de kız çocukluğu mu kazanıyor " dedi .
Mertte " aslında babam iki hanım ne derse yapıyor yani Meriç içinde hanımcılık kazanıyor " derken Tahayı tamamladı .
Taha işaret parmağı ile Merti gösterdi Mertte bir beşliğini Tahaya uzatmıştı çakması için .
Taha Mert'in eline çakıp bir kolunu Mert'in omzuna attı .
Mehmet bey söylemeye başlamıştı bile iyi de Nur hanım neredeydi ki ?
Sonuçta Mehmet bey burdayken Nur hanımın da burda olması gerekiyordu .
" Ulan salak evladım benim tabiki onlar kazanacak anneniz ve kız kardeşinizin benim başımın üstünde yeri var "
Ama sen böyle şeyler söylersen Rüzgarı sollar geçersin yani .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özkaya Ailesi
Teen FictionBence bir şans verebilirsiniz klasik abi kitabı işte hadi gelin yavrularım okuyacak abi kitabı yoksa sizi bekleriz içeriye 😋