Selaaaammmm
Nasılsınız ?
Yanağına ekmek bandıklarım yorum yapmayı unutmayın 🌈🪐
Bölüme geçelim 🖤
Rüzgar kuşuma , Can bebeğime , yaşlı kurtulma ve utanıklı annemiz dışında herkese Sövebilirsiniz
Hadi kaçtım
🌴🍓🤎🌈🪐☀️
^^^
Hepsi benden bir açıklama bekliyordu .Onları izledim ne diyeceklerini ne yapacaklarını Taha gibi onlarda beni o kelime yerine mi koyacaktı?
İnsanlar gerçekten ön yargılı olmaya karşındakini dinlememeye bayılıyordu.
Düşüncelerimi bölen Mert'in sinirli çıkan sesi oldu ya senin ne haddine bana sesini yükseltmek paçoz kılıklı.
" Ben biliyordum işte bu kızın ne mal olduğu başından belliydi zaten ne güzel rol yapmışsın ama değil mi ? Ama maalesef ki kısa sürdü be tatlım "
Sensin mal aptal.
Mert şuan seni o kadar çok pataklamak istiyordum ki ellerim kaşınıyor Mert ona vuramadığımı sana vuracağım Mert.
Bu sırada kapıdan Mehmet bey geliyordu herkesi ayakta görünce kaşları çatılmıştı.
Gel be yaşlı kurt sende gel.
Mehmet bey " noluyor hanım burda ne bu hal herkesin suratı sirke satıyor " demişti.
Nur hanım " bende bilmiyordum Mehmet bekliyorum " demişti meraklı çıkan sesiyle.
Onura baktım ondan bir söz bir cevap bekler gibi . Ona bakmamla çattığı kaşlarını daha da çattı ve " Belki dedim belki Sude gibi değilsindir rol yapmıyorsundur sana iyi davranmayı düşünüyordum ? Böyle bir şeyi kendine nasıl yakıştırıyorsun hiç mi utanman yok senin ? " dedi.
Bağırmıyordu bunu sakin bir tonla söylemişti ama kelimeleri öyle değildi.
Abi ben neden utanacağım ben mi dedim gel çocuğa beni vakumla diye tövbe estağfurullah.
Zaten senden beni savunmanı beklemiyordum sen zaten benden hep şüpheleniyordun kıytırık herif.
Taha susmayarak " ee yetti ama artık bize bir açıklama borçlusun sen nasıl bir kızsın Allah aşkına " dedi.
" Açıklama yapacağım zaten ama daha ne kadar saçmalayacaksınız görmek istiyorum" dedim.
Abi ben birşey yapmadığım halde bu sarı çiyan neden benim üstüme gelip duruyor ya.
Allah'ım lütfen beni aklı başında olan insanlara evlatlık versen ben gerçekten bu evde kafayı yiyeceğim.
Bari kendinize biraz saygınız olsun sizinde bir anneniz var ve öncelikle bir kadın.
Ama pişman olacaklardı ozaman da herşey geç olacaktı çünkü onları affetmeyecektim.
Can'ın konuşmasıyla ona dönmüştüm.
" Bence çok üstüne gidiyorsunuz yanlış anlamış da olabilirsiniz neden hemen dinlemeden ön yargılı davranıyorsunuz anlamıyorum ayrıca bir kadına o hakareti etmek çok ağır abi "
Demişti iyi bari içinizde biri düzgün birşeyler söyleyebiliyor.
Açmayayım açmayayım diyorum bayramlık ağzımı ama bana izin vermiyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özkaya Ailesi
Teen FictionBence bir şans verebilirsiniz klasik abi kitabı işte hadi gelin yavrularım okuyacak abi kitabı yoksa sizi bekleriz içeriye 😋