37. bölüm

11.6K 721 370
                                    

bu bölümde Kuntla sahne , Canla sahne Ecem 😉 , umut ve Rüzgarla bir de yaşlı kurtumuzla sahne gelecek.

Bölüme geçelim fark ettiyseniz artık yorum yapın demiyorum WJCJDJXJCJWWJXJJWWJJXW BELEŞE BÖLÜM OH MİS .

*

Gondola binmiştik çok hızlı ilerliyordu.

Umut abim " AAAAAAA" diye bağırmaya başladığında Rüzgar abimle şaşkınlıkla bakıyorduk.

Bu adam sabahtan beri lunaparka gidelim diye tutturuyordu bir de poposuna tekme atmışlar gibi bağırıyordu.

Denyo seni!

" Korkuyor musun ? "

Umut abim " AAA HAYIAAAAA NEEAAAA KORKMAAASIAAA " dedi.

Çığlıklarından zar zor anlamıştım.

" MERİÇ TANSİYONUM DÜŞTÜ RÜZGAR BANA BAK ALLAH AŞKINA" dedi.

Allah'ım sen bunları benim başıma sırayla mı gönderiyorsun ? Dün Onur abim bugün Umut abim bildiğin mert gibi davranıyor tövbe Allah'ım.

Rüzgar abim sabır çekerken " adam ölüyor Rüzgar abi baksana " dedim telaşla.

Rüzgar abim " Meriç kanma şuna , sen ilgilen diye yapıyor" dediği an Umut abim Rüzgar abim dönüp " sen ne dersin bre susak " dedi ciddiyetle .

Ha ben senin yapacağın işe ama Allah Allah ya.

" Of abi of" dedim.

Umut abim " abiye oflanmaz sus bakayım " dedi.

" Sen sus ben haklıyım ama sen beni kandırdın" deyip arkamı döndüm.

Aynı kız çocukları gibi bildiğiniz arkamı dönmüş küsüyordum.

Meriç sen zaten çocuksun ya?!

Sen niye her boka atlıyorsun yallah defol yallah habibi yallah.

*

" Umut abi Allah aşkına ne yapmaya çalışıyorsun ? "

Rüzgar abim beni onaylarken Umut bildiğiniz çalışmayan atlıkarınca'nın üstüne çıkmış çalışsın diye üstünde zıplıyordu.

Tövbe Allah'ım napıyor bu ?

Başka kişiler umut abime gülüp geçip giderken onlara dönüp " ne gülüyorsunuz?! Biz gülüyor muyuz kardeşim ? " dedim sinirle.

Oradan bir tane amca " kusura bakma hanım kızım o adam çok komik ama " dedi.

Amcanın üstüne yürüyeceğim sırada Rüzgar abim bir elini karnıma sarıp beni belimden tutarken ben amcaya doğru " abim o benim abim " dedim.

Amca özür dileyip oradan hemen uzaklaştı.

Rüzgar abim beni bırakırken " Umut o öyle çalışmıyor inşallah biliyorsundur " dedi.

Umut abim birden " amma tatava yaptınız susun birazcık yahu ben biliyorum bu aleti " dedi.

Görevli birden atlıkarıncayı çalıştırınca abim öyle bi çarptı ki direğe, zıplarsan öyle olur işte.

" Abi iyi misin ? "

" Meriç bana vurdu bu "

Rüzgar abim " daha çok sen ona vurmuş gibiydin ama sen bilirsin Umut " deyip bıyık altından gülerken biz Umut abimi izliyorduk.

Özkaya AilesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin