14. bölüm

31.2K 1.2K 696
                                    

Selaaaam herkeseee

BÖLÜMLER KARIŞMIŞ 7 DEN SONRA LÜTFEN DÜZENLİ OKUYUN NASIL Düzelteceğimi BİLMİYORUM BÖLÜM SAYILARINA DİKKATLİ BAKIN .

Yorum istiyorum .

Yorum istiyorum .

Hikayeyi beğenmiyor musunuz ?

Çünkü oylama , yorum sayısı çok az hikakeyi beğenmiyorsanız bana fikir verin sizin fikirlerinize önem veriyorum .

Bu kitabı sadece ben değil hep birlikte yazıyoruz o yüzden fikirleriniz benim için önemli .

BÖLÜMLER eğlenceli geçiyor mu ?

Biliyorum kaos istiyorsunuz ama kaos birazcık yazamıyorum ama ilerki bölümde çok büyük bir kaos gelecek .

O yüzden beklemede kalın .

Yorum istiyorum .

Bölüme geçelim .

*

" Meriç hamilemiymiş ? "

Mert senin artık gerçekten aklına sıçayım her yakın gördüğüne hamile damgasını yapıştırmaktan asla çekinmiyordu .

" Ayrıca abimin gözleri neden kızarık ? "

" Mert senin sorunların mı var ? "

Mert biraz düşünür gibi yapıp kafasını hayır anlamında salladı bunu bile düşünüyorsun eee ama yuh sana .

Umut başını boynumdan kaldırmış " oğlum sen kabus musun ? Neden güzel anılarımın içine ediyorsun ? " dedi .

Doğru söylüyorsun şurada iki flört ediyoruz umut aşkımla geliyor içine sıçıyor .

Kesinlikle abime yavşamıyorum .

Mert göz kırparak " niye napıyordunuz ki ? Hem yemek yiyecekmişiz o yüzden çağırmıştım ben sizi ama görüyorum ki müsait değilsiniz " dedi üsten bakarken .

Umut yerden kalkarken bana da ellerini uzatmıştı ay umut abim ellerini tutarken beni kendine doğru çekti .

Ayağa kalkarken kafalarımız tokuştu oha ama taş gibi kafan var abi kafam yarıldı sandım bir an .

Umut gülerken aynı zamanda da kafasını eliyle ovuştururken " iyi misin ? " dedi .

Bende onun gülüşüyle gülerken " iyiyim asıl sen iyi misin ? Umut Yavrum taş gibi kafan var acıdı kafam " dedim .

Elleriyle yüzümü tutup beni başımdan öptü ama ben buna çok pis düşerim .

Flörtüm Umut gönlümdeki Rüzgarı sollayıp geçmek üzere .

Mete şaşkın şaşkın bize bakarken " napıyorsunuz napıyorsunuz ? Siz abi kardeşsiniz ayıp elalem ne der sonra aaaaa " dedi .

Ama o kadar ciddiyetsiz söylüyordu ki bunu ikimizde ciddiye almamıştık .

Umut abim " hadi aşağıya inelim bari beklemesinler " derken onu kafamla onayladım .

Mert'in yanına ulaştığımızda merdivenlerden inmeye başladık son iki kat kalmışken ayağım katmıştı tam yerle buluşuyorum demiştim ki belimde iki tane el tarafından kurtarıldım .

Mert beni tutamazdı o asalak beni hiçbir zaman tutamıyor bu yüzden kafamı umuta çevirdim .

O tutmuştu beni .

Özkaya AilesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin