SELAAAAMMM
Napıyorsunuz ?
BEBEKLERİM BÖLÜM SAYISINA DİKKKAT EDİN BÖLÜMLER KARIŞIYOR NEDEN KARIŞTIĞINI ANLAMADIM .
uzun bir zamandır yoktum sınavlarım bitti ve yılbaşı .
Herkesin yılbaşını kutluyorum yeni yılda yapamadığınız ne varsa yapmanız mutlu olmanız sağlıklı olmanız huzurlu olmanız dileğiyle .
Sizleri seviyorum .
Bölüm aralarına yorum lütfen .
Yorum istiyorum .
Oy istiyorum .
*
Sonunda Amerikaya gelmiştik anons yapılmıştı şuan uçaktan iniyorduk .
" Aptal mısın Mert düzgün yürü "
Umut'un arkamızdan bağırmasıyla Mert'e baktım onunla 3 saat boyunca film izlemiştik ve o sonra da uyumamıştı telefonundan birşeylerle uğraşıyordu .
Mert sarsak sarsak uçağın merdivenlerinden inmeye çalışıyordu .
Tam adımını Atarken en öndeki Onur'un omzuna düştü neyseki Onur sarsılsa da hemen Mert'in tutup yürütmeye başladı .
" Ah mert ah " diye sızlanmıştı .
Sonunda merdivenden indiğimizde havalimanın önünde bizi bir limuzin karşıladı .
Eee oha ama bu ne ayol bu kimin ? Bizim mi ? Ama bu çok büyük bu kadar kişi oraya fazla gelir gerçi yok biz 7 kişiyiz anca sığarız .
Rüzgar abim " hadi oyalanmadan otele geçelim " dedi .
Rüzgar aşkım neden bu kadar ciddisin bir günaydın bile demedin alacağın olsun ama bunu da bir kenara yazıyorum .
Arabaya bindiğimizde bir koltuğa can yanına ben yanına Taha onun yanına ise Umut oturmuştu karıştı ise Onur , mert , rüzgar abim oturmuştu .
Kalacağımız otele geldiğimizde ben Rüzgar abimle kalmak istemiştim .
Onur , umut ve Can , mert ve Taha aynı oda da kalıyordu aslında Can'ın mert ve tahayla kalması daha iyi olurdu ama Onur Mert'e güvenmediği için canı yanına almıştı .
Sonuçta onlar yaşlı grubuna giriyordu biri 25 öbür 28 benim 17 yaşındaki çıtır oğlumun onların arasında ne işi var .
" Abii maç yarın değil mi ? "
" Evet abicim "
Sabah gelmiştik Saat şuan sabah ondu kahvaltı yapıp biraz dolaşacaktık .
" Meriç hazır mısın ? "
" Evet " diye bağırdım banyodan .
Abimle birlikte aşağıya indiğimizde herkesin burada olduğunu bir tek bizim eksik olduğumuzu fark ettim .
Mert " günaydın Özkaya ailesi " dedi .
" Günaydın sarsak Mert " dedim .
Masadakiler gülerken Mert yüzünü buruşturmuştu buruşturma yüzünü kırış kırış olur alnın yapma oğlum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özkaya Ailesi
Teen FictionBence bir şans verebilirsiniz klasik abi kitabı işte hadi gelin yavrularım okuyacak abi kitabı yoksa sizi bekleriz içeriye 😋