Merhabalarrrr
Nasılsınız???
*
"Lan ağzına tükürdüğüm nereye getirdin bizi?"
Klübe gider gibi giyinmiştik ama resmen fuhuş yuvasına getirmişti mert bizi.
"Bi sus be kızım burda küçük bir bar olması lazım çok güzel bir mekandı yerini hatırlayamadım" şeklinde bir açıklama da bulundu ama hiç burda bar var gibi durmuyordu.
"Abimler burda olduğumuzu öğrense çok kızarlar" dediğimde oflayıp eliyle ağzımı kapattı.
"Sus"
Onun elini ısırıp "susmuyorum kepaze sen sus" diye çemkirdim.
"Ah Can'ımla ne güzel uyuyacaktım ama ben sümsükle fuhuş yuvasındayım"
Mert ters ters bakıp "neresi fuhuş" diyip başını kaldırdığında balkondan bize bakan kadın kılığına girmiş erkekler vardı.
Mert sonra endişeli gözlerle beni bulup arkasına bile bakmadan koşmaya başlamıştı.
Arkasından söverken "kevase mert sen benim elime geçme" dedim.
Mert orta parmağını kaldırıp "bok sus da koş" dedi.
Sonunda ona yetiştiğimde bir mahallede durmuştuk.
"Ağzına tüküreyim nerelere getirdin bizi" bu saatte burdan çıkamazdık o yüzden gündüz olmasını beklememiz lazımdı.
"Şurdan bir yer tutalım da sabah yola çıkıp eve gidelim" dedim.
Dediğimi onaylayıp yandaki pansiyona doğru yürüdü.
"Merhaba biz çift kişilik bir oda tutmak istiyoruz"
...
*
"Tuttuğun odaya bak bok götürüyor bir sıçmadıkları kalmış" diyip yerdeki çamaşırı gösterdim.Gerçekten yani o neydi öyle başka odamı kalmamış. Mertten ne bekliyordum ki zaten. Sümsük herif nerelere getirdi bizi.
"Hayır Meriç ne bekliyon allah aşkına burdan nasıl bir şey bekliyon" dedi.
Yerde kocaman örümcek vardı onu görür görmez mertin üstüne atladım. Allahtan bu sefer beni tutmuştu.
"Noluyor kızım?"
Ne noluyor? Abimse beni kurtarıp süper kahraman olmalıydı ama elimizde Mert vardı Rüzgar abim ya da Onut abim değil Umutçuğumu da unutmayalım.
"Böcek var yerde" böcek lafını duyunca beni yere bırakıp kendi kaçtı hatta bildiğin beni yere çarptı.
Ne bekliyordunuz ki?
"Senin ben ağzına tüküreyim Mert"
Mert de "sende onaylamasaydın evinde otursaydın" diyip böceği kapı dışarı etmeye çalışıyordu.
"O böcek sahte"
Banyodan birinin sesinin gelmesiyle mertle aynı anda çığlık attık.
"Korkmayın" diyen kadın güzel ve oldukça sexy bir kadındı balkonda gördüklerimizin tam aksine.
"Noluyor ananı avradını" diyen merte kadın yaklaşıp bir makas alırken "korkma yakışıklı" diyip göz kırptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özkaya Ailesi
Teen FictionBence bir şans verebilirsiniz klasik abi kitabı işte hadi gelin yavrularım okuyacak abi kitabı yoksa sizi bekleriz içeriye 😋