29. bölüm

15.1K 763 775
                                    

Herkese merhabalar

Öncellikle iyi bayramlar aşklarım

Yorum atın lütfen

Sizleri seviyorum

Hikaye nasıl gidiyor ?

Bu arada bunu hadise - aşk kaç beden giyer şarkısını dinlerken yazıyorum alakasız yerler görürseniz affedin .

*

Çok güzel bir rüya görüyordum ki biri tarafından öpülerek uyandırıldım .

" Ne köpek gibi yalıyorsunuz kardeşim beni ? "

Ani tepkimle biri genizden gülmeye başlamıştı bu sesi tabiki de tanıyordum Mert'in ikiz olmayan ikizi Tahaya aitti .

" Taha sikeceğim ama "

" Ne köpek gibi yalıyorsun ? "

Taha yüzüme hafif hafif vururken " aaa kardeşim , güzelim ağzına hiç yakışıyor mu küfürler ayrıca biz kardeşiz o dediğin işlemi yapamayız " dedi .

Ben anında gözlerimi açıp tepemdeki Tahaya bakarken " salak herif onu mu kastediyorum abim olmasan bile sana bakmam maymun surat " dedim .

Taha suratını buruştururken onu tepemde ittim ve itmemle yere kapaklandı .

" Oh , oh olsun sana "

Taha " kızım seninle iki dakika konuşmayacak mıyız biz ? " diye sordu sitemle .

" Ah popom acıdı "

" Anne "

" Baba "

" Ben ölürsem Mertime nolacak "

Taha'nın yakarışlarını takmayıp " umarım çocuğun olmaz Taha " diye beddua edip yataktan çıktım .

Taha arkamdan " salak karı kolum kırıldı " dedi .

" Atma Taha Allah aşkına kırık olsa yerinde duramazsın "

Taha hala bağırırken " Taha aptal mısın oğlum bağırma " dedim .

Hala bağırırken bir elimi ağzına kapatıp bir elimle kolumu tuttum .

Taha daha fazla bağırmaya başlarken " noluyor Taha tecavüze mi uğruyorsub oğlum ? Anne Taha yok " diye bir ses geldi .

Bu çatlak ses en fazla Mertten çıkabilirdi .

Odanın kapısından içeriye giren annem ve Mert'e baygın bakışlarımı attım .

Mert " Meriç benim kocama naptın ? " diye sordu .

Annem " Mert oğlum neden böylesin ? Sütünü mü eksik verdim ? " dedi Mert'e bakarak .

Mert " aşk olsun anne alındım gücendim " diyerek anneme karşılık verdi .

Mert'e hitaben " sus oradan anneme laf yetiştirme yer cücesi " dedim .

Ardından annem bana dönüp " bebeğim orada noluyor " diye sordu .

Taha hala bağırırken ona karşı " BAĞIRMA " diye bende bağırdım .

Taha " anne bu kızın bana bağırıyor sürekli , beni itti bende kolumu kırdım " derken hayretle ona bakıyordum .

Savunma hareketine geçip " hayır anne yüzümü köpek gibi yalıyordu bende onu ittim aşağıya düştü ve poposuna tekme atmışlar gibi bağırdı " dedim .

Özkaya AilesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin