11. bölüm

50.5K 1.6K 1.4K
                                    

Bebeklerim anlamadığım bir şekilde bölümler birbirine giriyor .

Silip  baştan yükleyeyim desem baya iş olacak .

Neden böyle oldu bilmiyorum o yüzden bölüm başlıklarına dikkat edin .

Çünkü 10. Bölüm nedense 9 . Bölümden önce geliyor anlamadım ?

Neyse bölüme geçelim .

Moralim bozuldu buna .

Yorum yazmayı unutmayın

😋

Sabah kalktığımda Efe çoktan gitmişti nankör anası kesin zorlamıştır oğlumu .

Biz ise Rüzgarla ekmek almak için yürüyüşe çıkmıştık .

" Rüzgar abi ? "

Rüzgar abim bana dönüp " efendim abim ? " diye sordu .

Aslında ona baya alışmıştım çünkü benim abim gibi hissettiriyordu onu çok seviyordum .

Aileye alışmaya başlıyordum .

" Rüzgar NBA maçlarını izlemeye ne zaman gideceğiz ? "

Bana bir söz vermişti ve ben onu sürekli sorup duruyordum . Basketbolu gerçekten çok seviyordum .

Basketbol maçına gittiğimde yapacağım ilk iş kesinlikle LeBron ile Jordanla fotoğraf çekinmekti .

" Okulun bir bitsin bakarız "

Ama okulun bitmesine daha çok vardı ki .

" Tamam " dedim burukça .

Bir kolunu rahatlıkla omzuma atıp " üzülme yavrum belki bir sürpriz çıkar " diyerek göz çırptı .

Sonunda fırına geldiğimizde " 3 tane ekmek alabilir miyiz ? " dedi Rüzgar abim .

Abi ekmeği poşetleyip " 9 lira " dedi .

Abi ne dokuzu ya alt tarafı ekmek aldık yani başka yerlerde belkide daha pahalıydı .

Rüzgar abim cebinden parayı uzatacakken onu elimle durdurup " abi sen napıyorsun ya ? Ekmek mi satıyorsun badem sütü mü ? Bu fiyatlar ne böyle tamam biz alıyoruz ama evine ekmek götürmeyen insanlar var " dedim .

Abi bana dönerek " kızım bizde zor durumda kalıyoruz herşeye zam geliyor bizde mecburen arttırıyoruz fiyatları esnaf Napsın ? " dedi .

Aslında haklılardı dolar olmuş bilmem kaç TL .

Porselen tabak geleceğimden parlak .

" Doğru diyorsun abi ama durumu olmayanlara bari bu kadar yükseğe satmayın "

Hadi biz alıyorduk orta gelirli insanlar da alırdı ama durumu çok kötü olan insanlarda vardı gerçekten .

Rüzgar abim parayı uzatıp ekmeği aldı fırından ayrılırken abim benim başımı öpüp " aferin sana her zaman böyle ol tamam mı ? " dedi .

Gülümseyerek kafamı salladım .

" Ekonomistçi kardeşim benim "

" Abi gerçekten yazık ya "

Rüzgar abim kafasını sallayarak " maalesef bebeğim işler herzaman yolunda gitmiyor bu ülkeyi yönetebilecek bir kişi de yok maalesef insanların birbirine destek olması lazım " dedi .

Özkaya AilesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin