" ok or han plzzzz apni behen ko shadi mai ja rahi ho kuch acha pehne kar jao yeh kia itna simple sa hai "
Uske kehne pe usne apni kapro ko dekha tha.. akhir unmai borai kia thi.. kuch bhi tu nahi.. usne simple lemon colour ka kurta pehna tha white trouser or dupatta ke sath..
" anyways Mai chali "Apne baalo ka messy bun banate hoe Yeh kehti wo waha se gai thi..
*******************
" or kitni dair lage gi 9:30 call ki thi ab ek 3 baj rahe hai or uska koi naamo nichan nahi nazar araha "
Farooq sahab ne chir kar poucha tha.. dupahar ka khana sare kha chuke the mehman ja chuke ab bas ghar wale reh gay the..
" operation lamba tha.. arahi hai raste mai hai bas pounchi hogi "
Maria ne jawab aise dia tha jaise wo bas inka yehi sawal pouch ne ka intezar kar rahi ho.. or phir seating room mai mujood khirkhi se bahar dekha tha barish ab pehle se bhi teez ho rahi thi..
" Asslamulaikum "
Or koi pandra minutes bad zubia waha ai thi.. ate hi sab se pehle usne unchi awaz mai salam kia tha or phir sab ko ek ek kar ke dekha tha joke is waqt usse hi dekh rahe tha or yeh cheez usse kuch ajeeb lagi thi.. uski nazar samne baithe shaks pe gai thi joke is waqt black pants or shirt mai tha or uper se tea pink paste colour ka coat pehne hoa Shaks usse ghoor raha tha jaise abhi kaat khat ga..
" itni dair kaha hoi surgery tu kab ki khatam nahi ho gai thi.. "Hashim sahab ne Nirmi se poucha tha or wo heran hoi thi..
Beshak yeh pehli dafa tha uske liye..
" jii brain mai se tumour nikal ne mai time laga uske bad kuch formalities pori kar rahi thi.. phir jaise hi apki call ka pata chala mai a gai.. sab theek haina appi kaha hai "
Zubia ne pori Tafseel di thi.. or end mai zohra ka poucha tha..
" chalo "
Maria ne usse kaha tha jab hashim sahab ne unhe ishara kia tha..
" tyaar ho jao shadi hai nikah hai tumhara.. "
Kamre mai jate hi maria ne uspe bomb phira tha..
*******************
Finally we waqt tha jab meri zindagi tabha hone lagi Hai.. baba ne nikah ke liye sorry correction deal ke liye larki yani meri hone wali biwi ko bolne ka keh dia tha or aunty ne darwaza ke pas khari larki ko usse ka bol bhi dia tha..
Dair ho gai thi usse gay hoe usse lene ke liye lekin un dono ka naamo nichan nahi tha.. jab wohi larki bhagti hoi ai thi.. or mujhe meri khushiya wapis kar gai thi..
" zohra appi "
Yeh sunte hi mere dil se Alhamdulillah nikla tha magar shukar hai kisi ne suna nahi..
" Perfect.. kash yeh mai keh pata perfect Jane lage the ghar jab uncle ne apni dosri beti ki offer kar di.. pata nahi kitni betiya chupa kar rahi hai inho ne.."
Wo yeh bas souch hi paya tha.. maria aunty apni dosri beti ko call karne gai thi or uncle unke piche.. kuch hi dair mai wo dono wapis ay the.. shakal se saaf pata chal raha tha wo khush nahi hai..
" kab tak a rahi hai wo "
Udhar baithe logo mai se kisi ne poucha tha..
" surgery room mai thi jaise hi surgery khatam hogi wo ajay gi "
Maria ne bataya tha.. or usne lamba sans liya tha..
Bara baj gay the lunch lag chuka tha mehman khana kha kar rahe the..
Zaigham ko apne gala blocked lag raha tha jo kha raha tha wo usse andhar jata lag nahi raha tha..
" appi kuch kare mujhe yeh nikah nahi karna "
Zaigham ne zubab ko kaha tha jo uske pas a kar baithi thi..
" sabar Karo baba se koi jeet nahi sakta tum jante ho yeh "
" appi mai ready nahi ho abhi "
Usne chir kar kaha tha or zubab ne usse bebasi se dekha tha..
" i bet tumse zada wo larki tyaar nahi hogi "
Zubab ke baat ne zaigham ko thora hosla dia tha..
Usse yaqeen aya tha is daldal mai wo akela nahi koi or bhi hai..
" Asslamulaikum "
Uski awaz pe zaigham ne sar utha kar usse dekha tha simple lemon colour ka kurta pehna hoa tha white trouser or dupatta ke sath joke us par suite kar raha tha.. baalo ka messy bun bana hoa tha.. heran pareshan usne sab ko dekha tha..
Kuch hi dair mai aunty usse apne sath le gai thi. . waqt kafi guzar gaya tha jab wo wapis ay..
Wo kuch uljha tha usse dekh kar sab pehle jaisa hi tha bas farq itna tha pehle chery pe bas thakawat thi or ab thakawat ke sath wo laal bhi tha.. ankhe sooji hoi thi shayd rone ki waja se..
*************
" tyaar ho jao nikah hai tumhara.. "
Kamre mai jate hi maria ne uspe bomb phora tha..
" yeh ap kia keh rahi hai "
Mushkil se bole gay alfaz the.. usse lag raha tha shayd usse sunne mai galti hoi hai magar afsos jo suna tha wo such tha..
" jo tumne sona zohra bhag gai hai is liye tumhare baba chahte hai tum yeh nikah karo uski jaga "
Kia itna asan tha yeh kehna nikah karlo? Ya shayd inke liye itna asan tha the kehna sahi beti jo nahi thi zubia inki..
" yeh kapre pare pehn kar tyaar ho jao "
Bed pe pare jore ki taraf ishara karte hoe maria ne kaha tha.. wo ab bhi beyaqeeni se unhe dekh rahi thi.. na chahte hoe bhi uski ankho se ansu behne lag gay the.. faida Kim tha in bematlab ansuo ka jab samne wale ko inki kadar hi nahi thi..
" kia itni nafrat karti hai ap mujhse? "
Maria saha se Jane lagi thi jab zubia ne unka hath pakar kar roka tha or toti awaz mai poucha tha..
" mai jawab dena lazim nahi samjh ti "
Unho ne lamba sans le kar kaha tha..
" mai yeh nikah nahi karna chahti ammi "
" humari izzat tumhare hath mai hai "
" izzat ya deal "
Talkhi se usne poucha tha..
" dono "
Jawab mukhtasir tha..
" ap jo kahe gi wo mai karne ke liye tyaar ho magar yeh nahi plz "
adaisha__
Kashaf_tales
p140885
Sana__tales
magical_AditiRathore
ritul_d
tanzila_tuly03
YOU ARE READING
viraan
FanfictionASSALAMULAIKUM... HOW ARE YOU ALL.. HOPE YOU ALL ARE DOING WELL.. SO HERE I AM BACK WITH ANOTHER ROLERCOSTER " VIRAAN " It's a story of Zaigham and Zubia.. Be part of their rolercoster... What will happen when two right people meet at the wrong time...